  • 21. Data: 2020-08-13 11:42:16
    Temat: Re: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 12 sierpnia 2020 19:32:30 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > Wiele spraw załatwiam w Banku telefonicznie. Ostatnio telefonicznie
    > składałam reklamację, bo mi 100 zł wsiąkło z konta.

    Dokładnie 100zł? Polecam lekturę "Szatana z 7. klasy" ;>
    I jak ta reklamacja, rozwiązana już?
    Wiadomo, gdzie to 100zł wsiąkło? I czy już "wysiąkło"?

  • 22. Data: 2020-08-14 17:17:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-12 o 20:28, cef pisze:

    > Po to jest bank internetowy, żeby nie mieć kontaktu z masą białkową.
    > Już dawno temu zgłosiłem to w systemie.
    > Na zgłoszenia w systemie przychodzi formułka, że
    > "Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to będzie możliwe."
    > No i rok już prawie minął :-)
    > ale tak naprawdę nie jest to specjalnie uciążliwe.
    > Myślałem przy okazji tego wątku, że ktoś zna magiczny szybki sposób
    > na wyłaczenie tego.

    Powiedziałaby Ci pani przez telefon i od razu byś wiedział.

  • 23. Data: 2020-08-15 09:39:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-14 o 17:17, Animka pisze:

    > Powiedziałaby Ci pani przez telefon i od razu byś wiedział.

    Przez telefon nic nie umieli powiedzieć tylko
    poradzili mi złożyć zapytanie pisemnie przez system.
    To złożyłem.

  • 24. Data: 2020-08-15 11:39:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 15 sierpnia 2020 02:09:44 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > Powiedziałaby Ci pani przez telefon i od razu byś wiedział.

    Zadzwoń, zapytaj - a jak uzyskasz odpowiedź, to napisz nam tutaj.
    I wcale się nie nabijam - wiara czyni cuda (wrsja dla ateistów - wszystko zaczyna się
    i kończy we własnej głowie) - po prostu jak ktoś jest przekonany, że odpowiedź
    uzyska, to uzyska, a ci, co się wahają/boją - przegrywają od razu.
    Polecam biogram Charlesa Uphama - a z drugiej strony Hans-Ulrich Rudel.

    Inna rzecz to zabawa w system głosujący (jak komputery na orbiterze STS) - dzwonisz
    kilka razy, pytasz o to samo i zastanawiasz się nad zbiorem odpowiedzi. Można też
    nagrywać ;>

  • 25. Data: 2020-08-15 13:49:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-15 o 09:39, cef pisze:

    > Przez telefon nic nie umieli powiedzieć tylko
    >  poradzili mi złożyć zapytanie pisemnie przez system.
    > To złożyłem.

    Mnie prowadziła za rączkę przez telefon do tego miejsca gdzie są
    wyciągi, bo też nie moglam znależć jakiś czas temu. Miałam włączony
    komputer i "szłam" do moich wyciągów bankowych :-)