  • 1. Data: 2020-08-04 12:07:30
    Temat: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
    Od: "gienek" <n...@s...amu>

    Co miesiąc Nest Bank wysyła z automatu maile informujące o zbiorczym
    wyciągu-zestawieniu za miniony miesiąc.
    Da się gdzieś wyłączyć te powiadomienia na maila od Nest Banku?
    Na infolinii stwierdzili, że w ustawieniach konta można to zmienić.
    Przejrzałem ustawienia i za pierona nie natknąłem się na takowe ustawienie,
    które raz na zawsze wyłączy te powiadomienia.

  • 2. Data: 2020-08-04 12:16:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "gienek" <n...@s...amu> writes:

> [...]
    > Przejrzałem ustawienia i za pierona nie natknąłem się na takowe
    > ustawienie, które raz na zawsze wyłączy te powiadomienia.

    Logowania -> "Ustawienia (zębatka)" -> Powiadomienia -> Pozostałe
    Tam jest odpowiedni suwaczek, ale czy działa to nie wiem.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2020-08-05 09:10:23
    Od: PP <p...@p...org.pl>

    W dniu 2020-08-04 o 12:16, Kamil Jońca pisze:
    > Logowania -> "Ustawienia (zębatka)" -> Powiadomienia -> Pozostałe
    > Tam jest odpowiedni suwaczek, ale czy działa to nie wiem.
    >
    > KJ

    miałem to tam wyłączone a i tak dalej przychodzi...
    Wlączyłem i wyłączyłem, zobaczymy co dalej będzie.

  • 4. Data: 2020-08-07 11:20:33
    Od: "gienek" <n...@s...amu>

    "Kamil "Jońca"
    > Logowania -> "Ustawienia (zębatka)" -> Powiadomienia -> Pozostałe
    > Tam jest odpowiedni suwaczek, ale czy działa to nie wiem.

    Który to ten niby odpowiedni suwaczek?
    Od miesięcy mam tam wszystko ustawione na NIE, ale opcji wyłączającej
    powiadomienie o wyciągach tam nie widzę.
    Czyli potwierdza się to, że bez znajomości z typem co klepnął tę lichą
    aplikację bankową nie da się tego wyłączyć.

  • 5. Data: 2020-08-07 11:33:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "gienek" <n...@s...amu> writes:

> [...]
    > Czyli potwierdza się to, że bez znajomości z typem co klepnął tę lichą
    > aplikację bankową nie da się tego wyłączyć.

    W sekcji "Pozostałe" nie masz "Nowy wyciąg"? To nic nie pomogę.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 6. Data: 2020-08-07 12:15:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-07 o 11:33, Kamil Jońca pisze:

    > W sekcji "Pozostałe" nie masz "Nowy wyciąg"? To nic nie pomogę.
    > KJ

    Ja też mam zaznaczone tam NIE a mail i tak przychodzi,
    czyli gdzieś głębiej zaszyli to.

  • 7. Data: 2020-08-08 23:56:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-07 o 12:15, cef pisze:

    > Ja też mam zaznaczone tam NIE a mail i tak przychodzi,
    > czyli gdzieś głębiej zaszyli to.

    To jest tam gdzie blokady. Sekcja widziana nawet dla woła.

    --
    animka

  • 8. Data: 2020-08-09 17:02:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-08 o 23:56, Animka pisze:

    > To jest tam gdzie blokady. Sekcja widziana nawet dla woła.

    Jako, że wołem nie jestem, to nie widzę.
    Podaj ścieżkę do tego ustawienia.
    U mnie nie ma blokad.

  • 9. Data: 2020-08-09 17:41:28
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-09 o 17:02, cef pisze:

    > Jako,  że wołem nie jestem, to nie widzę.
    > Podaj ścieżkę do tego ustawienia.
    > U mnie nie ma blokad.

    Płacisz w jakimś sklepie kartą. Np. zaplaciłeś 80 zł. Kwota nie zostaje
    od razu zaksięgowana tylko siedzi z tydzień w Blokadach. Szukaj sobie
    sam zakładki.

    --
    animka

  • 10. Data: 2020-08-09 17:42:34
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Jako,  że wołem nie jestem, to nie widzę.
    > Podaj ścieżkę do tego ustawienia.
    > U mnie nie ma blokad.

    Jak masz powiadomienie o nowym wyciągu to masz zarazem podanego linka.

    --
    animka