  • 1. Data: 2020-08-03 15:12:29
    Temat: tipaju sraju hmuju blik srik pik
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    krzywy zdzisiek z kulawym ryskiem z bazaru Różyckiego
    nazakładali spółeczek w Bolanda Republic of Banana
    i teraz jest bieg z przeszkodami gdzie jest płatność.

    A jest taki wynalazek jak karta np Visa
    podaje sie nr karty ważność i cvc
    i zapłacone

    Na karcie debetowej i tak nie ma ogromnej sumy
    bo jest doładowywana przed transakcją.

    Dlaczego nie można płacić kartą wszędzie?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2020-08-03 15:31:30
    Temat: Re: tipaju sraju hmuju blik srik pik
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    PiteR <e...@f...pl> writes:

> [...]
    >
    > Na karcie debetowej i tak nie ma ogromnej sumy
    > bo jest doładowywana przed transakcją.
    >
    > Dlaczego nie można płacić kartą wszędzie?

    Ale jaki jest Twój problem i dlaczego piszesz po pijaku na newsy?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2020-08-03 16:51:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:87ft93kg99.fsf@alfa.kjonca>
    user Kamil Jońca pisze tak:

    > Ale jaki jest Twój problem

    problem jest taki, że towar zapłacony a
    przelew nie wiadomo gdzie.

    > i dlaczego piszesz po pijaku na newsy?

    w przyszłym tygodniu idę do pracy
    będziecie mieli spokój ;)

  • 4. Data: 2020-08-03 16:59:46
    Od: z <...@...pl>

    Znaczy bank KŁAMIE że nie zrobił przelewu.

    Niech bank uważa bo można za to pójść SIEDZIEĆ ;-)

  • 5. Data: 2020-08-03 17:01:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    PiteR <e...@f...pl> writes:

    > in <news:87ft93kg99.fsf@alfa.kjonca>

    > problem jest taki, że towar zapłacony a
    > przelew nie wiadomo gdzie.

    Nie rozumiem.
    KJ

  • 6. Data: 2020-08-03 22:25:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-03 o 16:51, PiteR pisze:
    > in <news:87ft93kg99.fsf@alfa.kjonca>

    > problem jest taki, że towar zapłacony a
    > przelew nie wiadomo gdzie.

    Pobrałeś potwierdzenie przelewu czy zagladałeś do historii Banku, żeby
    sprawdzić na jakie konto zrobiłeś przelew? Masz dowód zapłaty.

    --
    animka

  • 7. Data: 2020-08-04 23:36:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rgcjbj$ac8$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > Pobrałeś potwierdzenie przelewu czy zagladałeś do historii Banku,
    > żeby sprawdzić na jakie konto zrobiłeś przelew?

    oczywiście, zawsze robię zrzuty ekranów.

    > Masz dowód zapłaty.

    oczywiście

    Nie wiem czy wiesz, że niektórzy sprzedawcy piszą wprost na stronie
    "nie przesyłać dowodów zapłaty emailem i tak nie będą rozpatrywane"
    tylko sygnał z systemu informatycznego dla nich jest ważny.

    Po za tym bujam się z pośrednikiem (którego sprzedawca sobie wybrał i
    jeszcze za to zapłacił) a nie ze sprzedawcą. Potem kretyn jeszcze
    dzwoni i pyta gdzie kasa? Kasa u takiego pośrednika jakiego sobie
    wybrałeś.

    Najlepiej kupować za pobraniem.