eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie › Re: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 15 Aug 2020 02:39:35 -0700 (PDT)
    <D19XG.1498346$6_j.334745@usenetxs.com> <8...@a...kjonca>
    <5f2d29de$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <rgon4s$1e4r$1@gioia.aioe.org>
    <5f300ff5$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <rgp6ra$1qrq$1@gioia.aioe.org>
    <5f30304a$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <rgrgnb$btd$1@gioia.aioe.org>
    <5f314d00$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh193b$1n94$1@gioia.aioe.org>
    <5f3434dd$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh7943$1nml$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 15 sierpnia 2020 02:09:44 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > Powiedziałaby Ci pani przez telefon i od razu byś wiedział.

    Zadzwoń, zapytaj - a jak uzyskasz odpowiedź, to napisz nam tutaj.
    I wcale się nie nabijam - wiara czyni cuda (wrsja dla ateistów - wszystko zaczyna się
    i kończy we własnej głowie) - po prostu jak ktoś jest przekonany, że odpowiedź
    uzyska, to uzyska, a ci, co się wahają/boją - przegrywają od razu.
    Polecam biogram Charlesa Uphama - a z drugiej strony Hans-Ulrich Rudel.

    Inna rzecz to zabawa w system głosujący (jak komputery na orbiterze STS) - dzwonisz
    kilka razy, pytasz o to samo i zastanawiasz się nad zbiorem odpowiedzi. Można też
    nagrywać ;>