  • 1. Data: 2020-08-03 22:08:02
    Temat: PINy wrocily
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dzis przy zakupach na 50+ terminale prosily mnie o pin.
    Kilka roznych kart.

    koniec "promocji", za duzo zlodziei na wakacjach, czy tylko jakis
    okres minal i chcieli sprawdzic ?

    No i wroclawski biletomat cos nie potrafil obciazyc karty z Santandera
    - ciekawe o co poszlo, czyzby o pin ?

    J.

  • 2. Data: 2020-08-03 22:23:52
    Temat: Re: PINy wrocily
    Od: z <...@...pl>

    To banki są.

    najpierw dla Twojego dobra każą instalować aplikację na pojebanym
    androidzie gdzie o żadnym bezpieczeństwie nie ma mowy

    A teraz sprawdzają 3 razy częściej czy Ty to Ty.

    Też dla Twojej WYGODY

    To banki są ;-)

  • 3. Data: 2020-08-04 03:29:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1dsjldtr8cq1h.sy32zhuf81qo.dlg@40tude.net>
    user J.F. pisze tak:

    > Dzis przy zakupach na 50+ terminale prosily mnie o pin.
    > Kilka roznych kart.
    >
    > koniec "promocji", za duzo zlodziei na wakacjach, czy tylko jakis
    > okres minal i chcieli sprawdzic ?

    Nie zauważyłem. U mnie nadal do 225zł.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 4. Data: 2020-08-04 03:30:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user J.F. pisze tak:

    > Dzis przy zakupach na 50+ terminale prosily mnie o pin.
    > Kilka roznych kart.
    >
    > koniec "promocji", za duzo zlodziei na wakacjach, czy tylko jakis
    > okres minal i chcieli sprawdzic ?

    Nie zauważyłem. U mnie nadal od 225zł.

  • 5. Data: 2020-08-04 08:56:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F..
    On 03.08.2020 22:08 you wrote:

    > Dzis przy zakupach na 50+ terminale prosily mnie o pin. Kilka
    > roznych kart.

    U mnie też sześćdziesiąt parę PLN. I zapytał o pin.

    > koniec "promocji", za duzo zlodziei na wakacjach, czy tylko jakis
    > okres minal i chcieli sprawdzic ?

    HGW.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2020-08-04 09:57:43
    Od: z <...@...pl>

    Ale przecież tak miało być bo jakaś dyrektywa...

    Będzie trudniejsze logowanie wieloatapowe i sprawdzanie pinu co jakiś czas.

  • 7. Data: 2020-08-12 13:02:06
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-08-03 22:08, J.F. wrote:
    > Dzis przy zakupach na 50+ terminale prosily mnie o pin.
    > Kilka roznych kart.

    Ciekawe - w poniedziałek płaciłem ponad EUR40 na Słowacji bez PIN,
    regularnie wydaję po EUR20+ oczywiście też bez PIN (Getin Visa debit).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om