  • 11. Data: 2020-08-09 18:08:54
    Temat: Re: Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-09 o 17:41, Animka pisze:
> [...]

    O który bank Ci chodzi? Może ściemniasz.

    Haha

    Operacje na koncie-szczegóły konta

    --
    animka

  • 12. Data: 2020-08-09 19:20:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-09 o 17:42, Animka pisze:

    > Jak masz powiadomienie o nowym wyciągu to masz zarazem podanego linka.

    Może przeczytaj jakiego banku dotyczy wątek.
    Nie mam żadnego linku w powiadomieniu:
    jest tylko instrukcja jak odnaleźć wyciąg ale bez linka.

  • 13. Data: 2020-08-09 19:27:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Może przeczytaj jakiego banku dotyczy wątek.
    > Nie mam żadnego linku w powiadomieniu:
    > jest tylko instrukcja jak odnaleźć wyciąg ale bez linka.

    To Animka. Naprawdę sądzisz, że napisze coś sensownego?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 14. Data: 2020-08-09 19:41:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-09 o 19:27, Kamil Jońca pisze:

    > To Animka. Naprawdę sądzisz, że napisze coś sensownego?

    Jest taka szansa.

  • 15. Data: 2020-08-09 20:58:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 9 sierpnia 2020 19:41:53 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Jest taka szansa.

    "Błogosławieni ubodzy w duchu, albowiem do nich należy Królestwo niebieskie."

  • 16. Data: 2020-08-10 01:57:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-09 o 19:20, cef pisze:

    > Może przeczytaj jakiego banku dotyczy wątek.
    > Nie mam żadnego linku w powiadomieniu:
    > jest tylko instrukcja jak odnaleźć wyciąg ale bez linka.

    Skoro masz instrukcję to czego jeszcze chcesz.

    --
    animka

  • 17. Data: 2020-08-10 01:59:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > To Animka. Naprawdę sądzisz, że napisze coś sensownego?

    To Animka ma wam podawać parametry swojego konta? Do budy Reksiu!

    --
    animka

  • 18. Data: 2020-08-10 15:34:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-10 o 01:57, Animka pisze:

    > Skoro masz instrukcję to czego jeszcze chcesz.

    Zaryzykuję jeszcze raz - pomimo, że animka:

    nie jest potrzebna instrukcja jak odnaleźć wyciąg,
    tylko instrukcja:

    jak zrezygnować z powiadomienia
    mailowego o wygenerowaniu wyciągu w nestbanku.

  • 19. Data: 2020-08-12 19:29:32
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-10 o 15:34, cef pisze:

    > Zaryzykuję jeszcze raz - pomimo, że animka:
    >
    > nie jest potrzebna instrukcja jak odnaleźć wyciąg,
    > tylko instrukcja:
    >
    >  jak zrezygnować z powiadomienia
    > mailowego o wygenerowaniu wyciągu w nestbanku.

    Pewnie gdzieś w Zgodach na przysylaniu e-maili itp nie zostało odhaczone.
    Ustawili automat i automat wysyła jak popadnie, czyli do wszystkich.
    Poza tym ja to bym od razu jak mi się coś nie podoba zadzwonila do Banku
    i zapytała. W razie czego poprowadzono by Cię krok po kroku do wykonania
    czynności, czyli tak jak wskazywanie palcem.
    Wiele spraw załatwiam w Banku telefonicznie. Ostatnio telefonicznie
    składałam reklamację, bo mi 100 zł wsiąkło z konta.

  • 20. Data: 2020-08-12 20:28:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-12 o 19:29, Animka pisze:

> [...]
    > Wiele spraw załatwiam w Banku telefonicznie. Ostatnio telefonicznie
    > składałam reklamację, bo mi 100 zł wsiąkło z konta.

    Po to jest bank internetowy, żeby nie mieć kontaktu z masą białkową.
    Już dawno temu zgłosiłem to w systemie.
    Na zgłoszenia w systemie przychodzi formułka, że
    "Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to będzie możliwe."
    No i rok już prawie minął :-)
    ale tak naprawdę nie jest to specjalnie uciążliwe.
    Myślałem przy okazji tego wątku, że ktoś zna magiczny szybki sposób
    na wyłaczenie tego.