  • 11. Data: 2004-06-30 17:53:25
    Temat: Re: "Nasza wspólnota" - specjalna oferta dla wspólnot mieszkaniowych
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Az trudno uwierzyc. No ale jesli tak twierdzisz? Jakas oferta specjalna i to
    > w Pekao SA :)

    Mojemu stowarzyszeniu Pekao SA też zaproponowało 0 PLN za prowadzenie.
    Reszty opłat nie znam, TOiP nie przeglądałem - czy to jest normalna oferta ?

  • 12. Data: 2004-06-30 18:18:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO> wrote:
    > Mojemu stowarzyszeniu Pekao SA też zaproponowało 0 PLN za prowadzenie.
    > Reszty opłat nie znam, TOiP nie przeglądałem - czy to jest normalna
    > oferta ?

    Hmmm - sami zaproponowali jak poszliscie, czy tez trzeba bylo negocjowac?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 13. Data: 2004-06-30 18:25:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Hmmm - sami zaproponowali jak poszliscie, czy tez trzeba bylo negocjowac?

    Z tego co mi wiadomo to sami wyszli z taką ofertą. O/Ruda Śląska -
    podlega pod Gliwice.

    Później nam usiłowali konta osobiste wcisnąć na zebraniu. :-)

  • 14. Data: 2004-06-30 19:08:02
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Moja wspólnota ma w BPH i kosztuje to 53 PLN miesięcznie + Trans Collect
    (Identyfikacja wpłat
    masowych) 0 PLN od transakcji, przelew 2 PLN.

  • 15. Data: 2004-06-30 19:08:32
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Aha i zapomniałem że przez 3 miechy mieliśmy rachunek za free

  • 16. Data: 2004-07-01 08:52:57
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Jasiu II" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Moja wspólnota ma w BPH i kosztuje to 53 PLN miesięcznie + Trans Collect
    (Identyfikacja wpłat
    > masowych) 0 PLN od transakcji, przelew 2 PLN.

    Ja mam w BPS O/Krakow i prowadzenie 30 zł/miesiac, dostep internetowy
    gratis, rachunek oprocentowany, mozliwosc zakladania i likwidowania lokat
    przez internet (w fazie wdrazania). Przelew poza bank 1,50, przelew ZUS/US
    3,50. W Oddziale fajne Panie :).

    marekz

  • 17. Data: 2004-07-01 10:33:51
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    > "Atutem Pakietu "Nasza Wspólnota" jest jego cena. Miesięczna opłata wynosi
    > 40 zł."
    > :))))))))
    > Nasza wspólnota (pisane z małej litery) płaci tylko po 1 zł za każdy
    przelew
    > wychodzący.
    > Nie wiem jaka inna wspólnota (też pisane z małej litery) zechce takie coś.
    >
    > Bogdan B.

    Moja Wspólnota ma konto w Kredyt Banku. 25 PLN miesięcznie. Do niedawna
    przelewy przez Internet były wliczone w cenę. Teraz 1,5 PLN. Ale i tak
    mieścimy się poniżej 40 PLN (nie jest to duża Wspólnota). Niewątpliwą zaletą
    jest system Internetowy. Oprócz sposobu użytkowania i możliwości dobra jest
    możliwość akceptowania przelewów przez np. 2 osoby.

  • 18. Data: 2004-07-02 23:39:54
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Az trudno uwierzyc. No ale jesli tak twierdzisz? Jakas oferta specjalna i
    > w Pekao SA :)

    I dobrze że nie wierzysz, bo oferta "Nasza Wspólnota" weszła w PKO Bank
    Polski SA

    Pozdrawiam, Piotr

  • 19. Data: 2004-07-03 07:29:01
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Piotr wrote:

    > I dobrze że nie wierzysz, bo oferta "Nasza Wspólnota" weszła w PKO
    > Bank Polski SA

    poczytaj o czym było w tym wątku to Ci wiara wróci ;-)

  • 20. Data: 2004-07-06 19:40:36
    Od: "Martek" <b...@p...onet.pl>

    > PKO Bank Polski dostrzegając potrzeby rosnącej liczby wspólnot
    > mieszkaniowych przygotował - w postaci pakietu usług związanych z
    > prowadzeniem rachunku bieżącego - specjalną ofertę. Od 1 lipca br. oferta
    > banku poszerzona zostaje o Pakiet "Nasza Wspólnota"
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,5710
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    > Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

    Mój bank, Nordea Bank Polsa, proponuje b.dobre warunki dla wspólnot. Jest to
    rachunek eFirma plus: 30 zł za prowadzenie, 0.60 zł za przelew zewnętrzny
    realizowany drogą internetową, 0.40 zł za zlecenie stałe tą sama drogą, do 3
    darmowych kart VISA Electron debetowych oraz możliwość akceptacji przelewów
    realizowanych drogą internetową w dowolnej konfiguracji: dowolna ilość osób
    akceptujących i możliwość ustalenia progów kwotowych do których mogą dokonać
    akceptacji upowaznione osoby. I to nie jest negogocjowana oferta, to standard.
    Polecam.

    martek