  • 1. Data: 2004-06-30 09:45:05
    Temat: [Lukas] po zmianach
    Od: "mac" <m...@k...net.pl>

    w danych dotyczacych konta mozna zmienic limity operacji przez internet i
    telefon.

    Moglby mnie ktos oswiecic i napisac jaki jest sens tego...

    Po co mi ten limit operacji przez internet jezlei przez internet moge sobie
    go zmienic ....

    m.

  • 2. Data: 2004-06-30 09:56:19
    Temat: Re: [Lukas] po zmianach
    Od: "Witold Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl>

    W artykule: cbu2fn$f9k$...@n...news.tpi.pl,
    niejaki(a): mac z adresu <m...@k...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > Moglby mnie ktos oswiecic i napisac jaki jest sens tego...
    > Po co mi ten limit operacji przez internet jezlei przez internet moge

    Ja widzę tylko możliwość zmiany limitu operacji telefonicznych...
    Poza tym dalej tych danych nie da się zmieniać, bo wyskakuje błąd o
    nieuzupełnionej (ale nieobecnej wogóle) komórce z datą wysyłania wyciągu.

    --
    Witold Tomaszewski * witek [at] telepolis [dot] pl * usun "xyz"
    GG 593932 * ICQ 2364850 * JID w...@j...wp.pl

  • 3. Data: 2004-06-30 10:00:26
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Moglby mnie ktos oswiecic i napisac jaki jest sens tego...
    >
    >Po co mi ten limit operacji przez internet jezlei przez internet moge sobie
    >go zmienic ....

    Jest w tym zapewne sens transendentny, dla prostego umysłu niedostępny.
    Natomiast warto dostrzec, że brak zależności między stanem rachunku a jego
    historią da się łatwo uzasadnić. Historia, w istocie rzeczy nie może być
    teraźniejszością. A zatem domaganie się zgodności między tym co było, a tym
    co jest godzi w złożoną naturę czasu.
    Nota bene - czy ktoś uzyskał jakąkolwiek sensowną informację z Lukasa, co do
    sensu i czasu trwania tego osobliwego eksperymentu?

    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl