  • 1. Data: 2004-06-30 13:40:41
    Temat: Z życia uniwersytetów powiatowych - obowiązkowe RORy w Kredyt Banku
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    "Osoby, które uzyskały przydział miejsc w Domach Studenckich, zobligowane są
    do założenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Kredyt Banku S.A." -
    czytamy na ogłoszeniach, które przez kilka dni wisiały na terenie całej
    uczelni. Podpisał je prof. Zdzisław Wołk, prorektor ds. studenckich
    Uniwersytetu Zielonogórskiego."
    Całość:
    http://miasta.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,2156032.
    html

    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-30 13:53:49
    Od: "hania" <h...@v...pl>

    właśnie miałam na myśli uniwerek zielonogórski czytając tą historię zakręconą
    o stypendiach - mam tam wiele znajomych także doktorantów i podobno niezłe
    szopki tam odchodzą - np. wynagrodzenie dr hab było wypłacane nawet z
    półrocznym poslizgiem... ale to w końcu nowy uniwersytet - nie ma chyba
    jeszcze 5 lat więc dyscyplina finansowa w powijakach

  • 3. Data: 2004-06-30 13:58:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    hania <h...@v...pl> wrote:
> [...]
    > wypłacane nawet z półrocznym poslizgiem... ale to w końcu nowy
    > uniwersytet - nie ma chyba jeszcze 5 lat więc dyscyplina finansowa w

    ale za co? bo cos nie wierze, zeby pensja tak byla wyplacana.
    Kasa za magisterki, nadgodziny itp - ok

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 4. Data: 2004-06-30 14:02:19
    Od: "hania" <h...@v...pl>

    > ale za co? bo cos nie wierze, zeby pensja tak byla wyplacana.
    > Kasa za magisterki, nadgodziny itp - ok

    możliwe że nadgodziny ...
    co miesiąc było wypłacane ale zaległe (aż do pół roku)
    nie dopytywałam się dokładnie - bo jeszcze padłoby zapytanie o pożyczkę ;-)

  • 5. Data: 2004-06-30 14:04:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ale za co? bo cos nie wierze, zeby pensja tak byla wyplacana.
    > Kasa za magisterki, nadgodziny itp - ok

    Wierzyć nie musisz ;-))) Są rzeczy na niebie i ziemi...

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-06-30 14:20:12
    Od: "hania" <h...@v...pl>

    plusy i minusy jak wszędzie

    a w ramach plusów:

    tam (Z.G.), np. pracownicy uniwersytetu (wcześniej była to wyższa szkoła
    pedagogiczna) mają do dyspozycji mieszkania - w pięknej okolicy pod samym
    lasem - komfortowe i urządzone a płacą jakieś marne grosze chyba opłaty za
    wodę i prąd - tych domków jest naprawdę dużo i od rektora po zwykłego
    szeregowego doktora mają darmowe zakwaterowanie - są to nowe domki bardzo
    ładne zadbane w super sportowej i wypoczynkowej dzielnicy

    mogą też wykupić sobie te mieszkania po bardzo atrakcyjnej cenie

  • 7. Data: 2004-06-30 14:20:17
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    yayco napisał:
> [...]
    > wisiały na terenie całej uczelni. Podpisał je prof. Zdzisław Wołk,
    > prorektor ds. studenckich Uniwersytetu Zielonogórskiego."

    To chyba niezgodne z prawem. Ciekawe ile im KB odpala od każdego
    studenta z akademika. Takiego prorektora to ja bym kopnął w d...

    K.

  • 8. Data: 2004-06-30 14:25:29
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    yayco dnia 2004-06-30 15:40 napisał(a) co następuje:

> [...]
    > czytamy na ogłoszeniach, które przez kilka dni wisiały na terenie całej
    > uczelni. Podpisał je prof. Zdzisław Wołk, prorektor ds. studenckich

    Phi, nic nowego. Jakieś dwa, trzy lata temu na jednym z wydziałów UJ (a
    może i na wszystkich?) warunkiem wypłacania studentom stypendium
    naukowego/socjalnego było posiadanie konta w BPH-PBK ("bo nikt nie
    będzie płacił za przelewy do innych banków"). Nie wiem, być może możliwy
    był odbiór gotówki w kasie...

    Nie wiem, jak jest teraz.

    Marek

  • 9. Data: 2004-06-30 14:31:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > szeregowego doktora mają darmowe zakwaterowanie - są to nowe domki bardzo
    > ładne zadbane w super sportowej i wypoczynkowej dzielnicy
    /ciach/

    A ja jako podatnik bardzo cieszę się mogąc finansować mieszkania dla
    wiodącego uniwersytetu w Polsce ;-))) Bo UZ zapewne utrzymuje się z
    prywatnych funduszy i prywatni sponsorzy płaca za mieszkania "naukowców", o
    których poza ich macierzystą "uczelnią" nikt nie słyszał ;-)))

  • 10. Data: 2004-06-30 14:41:03
    Temat: Re: Z zycia uniwersytetow powiatowych...
    Od: "yayco" <i...@s...com>

> [...]
    >prywatnych funduszy i prywatni sponsorzy płaca za mieszkania "naukowców", o
    >których poza ich macierzystą "uczelnią" nikt nie słyszał ;-)))

    Czepiasz się i tyle. Przecież to młoda uczelnia jest. Tylko pięć lat ma. Jak
    będzie miała dziesięć, to się na pewno czegoś nauczy. Nie wiem czego, ale na
    pewno czegoś. Więcej optymizmu!