  • 1. Data: 2004-06-30 13:26:13
    Temat: Dynamiczny rozwój MultiBanku - ponad 100 000 ROR-ów
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - dynamicznie rozwija usługi
    bankowości detalicznej. Po niespełna dwóch i pół roku działalności liczba
    rachunków ROR prowadzonych przez MultiBank przekroczyła 100.000. Około 70 %
    MultiKont stanowią rachunki dla klientów indywidualnych "młodzieżowe",
    "jestem", "ja", "my" i "Aquarius". Pozostałe 30 % rachunków to MultiKonta
    dla przedsiębiorców: Business Class, Business Expert i Business Medicus.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5709

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-06-30 13:50:35
    Od: "xt600" <x...@o...pl>

    > MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - dynamicznie rozwija usługi
    > bankowości detalicznej. Po niespełna dwóch i pół roku działalności liczba
    > rachunków ROR prowadzonych przez MultiBank przekroczyła 100.000. Około 70
    %

    mBank tez sie tak kiedys chwalil ile to juz klientow ma i jaka liczbe RORow
    obsluguje... i co z tego wyniklo? AWARIE i komunikaty typu "Ze wzgledu na
    duzą ilosc wykonywanych operacji prosze zalogowac sie pozniej..."

    Wiec, trzeba by sie zastanowic czy liczba klientow to dobra reklama...

    pozdro!
    tomek

  • 3. Data: 2004-06-30 13:57:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    xt600 <x...@o...pl> wrote:
> [...]
    > pozniej..."
    >
    > Wiec, trzeba by sie zastanowic czy liczba klientow to dobra reklama...

    no - mBank ma tych rorow tak z 6 razy wiecej ;)
    A z tego co sie odgrazali syndrom 10 dnia miesiaca ma juz w lipcu nie
    wystapic. ciekawe co z tego im wyjdzie.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 4. Data: 2004-07-01 08:43:33
    Od: "Kasandra" <n...@o...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cbuf2t$9m9$1@news.onet.pl...
> [...]
    > dla przedsiębiorców: Business Class, Business Expert i Business Medicus.

    Myślę, że duża w tym zasługa PKO SA i likwidacja Telepekao24.

    JK

  • 5. Data: 2004-07-01 10:01:15
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    Użytkownik "Kasandra" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Myślę, że duża w tym zasługa PKO SA i likwidacja Telepekao24.

    ta, jakis czas temu zagadnalem pania w Multi i powiedziala ze maja szturm
    klientow z Pekao

    pozdro
    SirmarK

  • 6. Data: 2004-07-01 12:20:21
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    żytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>
    napisał w wiadomości news:40e3e0cb@news.home.net.pl...

    > ta, jakis czas temu zagadnalem pania w Multi i powiedziala ze maja szturm
    > klientow z Pekao

    oby tylko nie zeszli na psy jak ich "poprzednik" ;-)))

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2004-07-01 22:03:58
    Od: " Kay" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - dynamicznie rozwija usługi
    > bankowości detalicznej.Po niespełna dwóch i pół roku działalności liczba
    > rachunków ROR prowadzonych przez MultiBank przekroczyła 100.000.

    Niezła jazda - w rankingu Rzeczpospolitej w kwietniu podawali że na koniec
    marca klientów indywidualnych (czyli bez firm) mających dostęp przez Internet
    w Multibanku było 133 596. A teraz podają że liczba rachunków ROR (z czego 30%
    to konta firmowe) przekroczyła 100 000... Coś tu nie gra. Jeżeli te
    informacje co podawali do Rzepy i te co w komunikacie prasowym są OK to
    oznacza że do każdego rachunku u nich dostęp mają średnio dwie osoby :-)
    (czyli nikt nie ma Multikonta Ja a wszyscy mają Multikonto My) no bo 100 000 -
    (30% od 100 000) to jest 70 000 a to prawie połowa od 133 596 :-). Niech żyje
    kreatywny PijaR !!! Jestem bardzo ciekawy jakie dane podadzą do Rzepy za
    pierwsze półrocze :-))) Pewnikiem ok. 200 000 :-))))

    Pozdro

    K.

  • 8. Data: 2004-07-01 22:13:33
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    przecież napisali:
    "Pozostałe 30 % rachunków to MultiKonta
    dla przedsiębiorców: Business Class, Business Expert i Business Medicus."

    -wiec pewnie do kont firmowych jest wiecej użytkowników.
    A do tego są jeszcze KK i rach. depozytowe (lokaty) - tez moga miec inet.

  • 9. Data: 2004-07-03 19:59:30
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cbugtk$qjo$1@news.onet.pl...
    > no - mBank ma tych rorow tak z 6 razy wiecej ;)
    > A z tego co sie odgrazali syndrom 10 dnia miesiaca ma juz w lipcu nie
    > wystapic. ciekawe co z tego im wyjdzie.

    10 VII jest w sobote :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak