  • 21. Data: 2004-07-07 20:03:25
    Temat: Re: "Nasza wspólnota" - specjalna oferta dla wspólnot mieszkaniowych
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    > Mój bank, Nordea Bank Polsa, proponuje b.dobre warunki dla wspólnot.
    > Jest to rachunek eFirma plus: 30 zł za prowadzenie,

    Bardzo drogo !

    > 0.60 zł za przelew zewnętrzny realizowany drogą internetową, 0.40 zł za zlecenie
    stałe tą sama drogą, do 3 darmowych kart VISA
    Electron debetowych

    I po co wspólnocie mieszkaniowej tyle kart kredytowych ??

    > oraz możliwość akceptacji przelewów realizowanych drogą internetową w dowolnej
    konfiguracji: dowolna ilość osób akceptujących i
    możliwość ustalenia progów kwotowych do których mogą dokonać akceptacji upowaznione
    osoby.

  • 22. Data: 2004-07-07 20:09:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > I po co wspólnocie mieszkaniowej tyle kart kredytowych ??

    LOL !

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2004-07-08 18:20:10
    Od: z...@p...onet.pl

    > Tak nam to przedstawił zarządca i nasz zarząd.
    > Nie obiecuję że szybko, ale jak spotkam sąsiada-prezesa to poproszę żeby
    > zajrzał do wyciągów i się upewnię ;-)

    Zrobisz dobry uczynek jeśli nam tu o tym napiszesz :)

  • 24. Data: 2004-07-08 19:23:21
    Od: b...@p...onet.pl

    > Bardzo drogo !

    zlecenie stałe tą sama drogą, do 3 darmowych kart VISA
    > Electron debetowych
    >
    > I po co wspólnocie mieszkaniowej tyle kart kredytowych ??

    J.w napisałem kart debetowych, nie kredytowych to istotna różnica. Wielu
    wspólnotom wygodniej wypłacać na kartę w bankomacie niz na podstawie czeków, a
    wiem że czasami wypłaty z konta wspólnot sa realizowane.

  • 25. Data: 2004-07-09 06:58:51
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    > J.w napisałem kart debetowych, nie kredytowych to istotna różnica.

    Oczywiście użyłem makaronizmu ;-)

    > Wielu wspólnotom wygodniej wypłacać na kartę w bankomacie niz na podstawie czeków,
    a wiem że czasami wypłaty z konta wspólnot sa
    realizowane.

    Tego sobie wręcz nie wyobrażam: zupełny brak kontroli nad rachunkiem...
    JaC

  • 26. Data: 2004-07-09 19:39:21
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > realizowane.
    >
    > Tego sobie wręcz nie wyobrażam: zupełny brak kontroli nad rachunkiem...

    To że jest możliwość zamówienia karty nie oznacza że trzeba ja zamówić.

    Martek

  • 27. Data: 2004-07-10 08:10:07
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Oczywiście, że nie.
    Jeszcze lepszym posunięciem marketingowym dla blondynek będzie reklama "karta
    płatnicza z rachunku wspólnoty mieszkaniowej dla
    każdego lokatora, nawet kiwającego Gienia z ruchliwą Wacią" ...

  • 28. Data: 2004-07-10 13:01:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jeszcze lepszym posunięciem marketingowym dla blondynek będzie reklama
    "karta płatnicza z rachunku wspólnoty mieszkaniowej dla
    > każdego lokatora, nawet kiwającego Gienia z ruchliwą Wacią" ...

    Te! Blondyn! Najpierw się naucz odróżniać kredytówki od debetówek.