  • 11. Data: 2004-01-29 11:40:34
    Temat: Re: Nareszcie pozytywna decyzja -600 sklepów
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Jan" <J...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:bval1t$8n3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > poprawi jakiść obsługi.

    > I tu się niezgadzam.

    Z czym sie nie zgadzasz? ;) Z opisem tego co dzieje sie obecnnie i bedzie
    sie dziac jeszcze przez jakis czas?

    > Od czerwca wprowadzona będzie opłata za konto na
    > poziomie 2-3 PLN co skutecznie odstraszy wszystkich klientów Biedronki
    (600
    > sklep w Polsce). I wtedy jakość i cena będą zrównoważone.

    To się zdecyduj!
    Chwalisz obecne pozytywne decyzje, czy te, ktore byc moze pojawia sie (a
    moze nie?;)) od czerwca? ;)

    Waldek

  • 12. Data: 2004-01-29 11:53:52
    Temat: Re: Nareszcie pozytywna decyzja - mbank
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:877jzbxavb.fsf@cauchy.softax.local...

    > No! Dla każdego! Proponuję by prowizje bankowe uiszczał rząd
    > nałożywszy na ten cel specjalny podatek!

    Napisz do Pola - napewno jest w stanie przeforsować taki projekt ;]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2004-01-30 09:03:27
    Od: "oscar" <o...@k...net.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:bv9abf$vkj$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Tak, wiem, wszystko powinno byc darmowe.

    Jak na calym swiecie w tej branzy... tak ciezko to zrozumiec..?

    oscar

  • 14. Data: 2004-01-30 09:07:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "oscar" <o...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jak na calym swiecie w tej branzy... tak ciezko to zrozumiec..?

    Chyba o czymś nie wiem, ale chętnie się douczę. Poproszę listę banków
    zagranicznych mających "wszystko za darmo". Z całego świata oczywiście.
    Chętnie się zapoznam, bo jak widzę się znasz.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2004-01-30 11:15:40
    Od: z...@p...onet.pl

    > Chyba o czymś nie wiem, ale chętnie się douczę. Poproszę listę banków
    > zagranicznych mających "wszystko za darmo". Z całego świata oczywiście.
    > Chętnie się zapoznam, bo jak widzę się znasz.

    Ej, Glenn, aluzju nie paniała?

    Po Tobie tego nie spodziewałbym się ;)

  • 16. Data: 2004-01-30 11:22:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ej, Glenn, aluzju nie paniała?
    >
    > Po Tobie tego nie spodziewałbym się ;)

    A dzie emotikonki ;-))) ? Czy ja wróżka jestem ;-) ? Już od devnulla czekam
    na listę "wielkich brytyjskich marmurowych" mających wszystko za darmo. Ze
    "światowymi" też bym się chętnie zapoznała ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2004-01-30 12:01:55
    Od: z...@p...onet.pl

    > A dzie emotikonki ;-))) ?

    Taż nie przesadzaj :)

  • 18. Data: 2004-01-30 12:49:33
    Temat: Witam Panie znawco
    Od: "tomi" <t...@o...pl>

    Wyjątkowo dobrze jest Pan zorientowany w strukturze dochodowej klientów czyżby
    Pan monitor z mForum ?
    Co do drobnicy to musi Pan wiezieć ,że w naturze za drobnicą podążają prawdziwe
    drapieżniki.Polecam dobrego nauczyciela biologii.
    pzdr
    tomi

    Witam,

  • 19. Data: 2004-01-30 13:46:09
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 12:22:35 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >A dzie emotikonki ;-))) ? Czy ja wróżka jestem ;-) ? Już od devnulla czekam
    >na listę "wielkich brytyjskich marmurowych" mających wszystko za darmo. Ze

    Przeciez juz podalem w tamtym watku. Na oczy czy na rozum padlo, ze nie
    widzisz?

    O tu jeszcze ktos wymienia kolejne:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=114
    751&t=114751&v=f

    "W Londynie dowiadywałem się o warunki założenia konta w Barclays, Lloyd"s,
    Halifax i jakimś jeszcze, wszędzie prowadzenie konta za darmo, wydanie karty
    płaskiej za darmo, książeczka czekowa za darmo, wypłaty z bankomatów należących
    do DOWOLNEGO banku za darmo (kwota nie ma znaczenia, może być nawet tylko 5
    funtów). W końcu założyłem w Lloyds i Halifax, używam głównie tego drugiego,
    wszystko jest perfect, dostęp przez internet za darmo, karta wypukła (w
    systemie Solo, to taki ich angielski wynalazek) też za darmo, więc można
    kupować wysyłkowo/przez internet etc. "

    A w Hiszpanii darmowy jest www.patagon.es .

    >"światowymi" też bym się chętnie zapoznała ;-))))

    Twoje i innych kpiny w tym temacie swiadcza tylko o Twojej zasciankowosci.

    dn

  • 20. Data: 2004-01-30 14:25:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości >

    > Przeciez juz podalem w tamtym watku. Na oczy czy na rozum padlo, ze nie
    > widzisz?

    Widzę. I widzę też, że wymienione przez Ciebie banki nie są całkowicie
    bezpłatne. Do tego różnica % między depozytami i kredytami jest wysoka. Na
    dodatek w Polsce też są bezpłatne banki (lub bezpłatne konta). I nadal
    podtrzymuję zdanie, że jak się komuś w którymś banku toip nie podoba, to
    powinien głosować nogami. Wszelkie "akcje protestacyjne" i biadolenie o
    "filozofii" są IMHO śmieszne.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn