  • 1. Data: 2002-05-21 13:18:52
    Temat: Nagana dla mBanku!
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Z pewną konsternacją musze stwierdzić, że mBank jako bank internetowy wypada
    duzo gorzej niż Telepekao24. Nie chodzi mi tutaj o oprocentowanie i opłaty.
    Chodzi mi o dostęp i funkcjonalość przez internet. Od dwóch lat posiadam konto
    w Telepekao24 a od roku w mbanku. Właśnie dzisiaj na stronach Telepekao24
    pojawiły się nowe formularze przelewów do urzędu skarbowego, obok już
    istniejących przelewów do ZUS, czy polecenia zapłaty W mBanku szukać i
    oczekiwać tego można nadaremno... niby bank internetowy a pewnych rzeczy przez
    internet nie da się zrobić. Nawet esetyka stron Telepekao24 jest wg mnie dużo
    lepsza. Powtarzam, mBank niby bankiem internetowym a pewnych rzeczy nie da rady
    przez internet w łatwy sposób zrobić. Konkurencja jest daleko w przodzie.
    Pomijając oczywiście procenty.
    Janek

  • 2. Data: 2002-05-21 13:30:15
    Temat: Re: Nagana dla mBanku!
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
    > przez internet w łatwy sposób zrobić. Konkurencja jest daleko w przodzie.
    > Pomijając oczywiście procenty.
    Ok. Wiec jesli bierzesz pod uwage tylko wybrane rzeczy, to ja tez:
    1. Koszt prowadzenia konta.
    2. Oprocentowanie.
    Paaanoowwwie. Gdzie tam Telepekao24 do mBanku. "Konkurencja jest daleko w
    przodzie. " Pomijajac oczywiscie reszte ;-P

    P.S. Jak cos porownujesz, to porownuj sensownie.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-05-21 13:40:10
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    > P.S. Jak cos porownujesz, to porownuj sensownie.

    wyraznie zaznaczyl jakie cechy porownuje,
    jak sie czepiasz, to sie czepiaj sensownie

  • 4. Data: 2002-05-21 14:05:56
    Od: "Janusz Kulik" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam> napisał(a):

    > wyraznie zaznaczyl jakie cechy porownuje,
    > jak sie czepiasz, to sie czepiaj sensownie

    A czy ty nie rozumiesz, ze te wszystkie cehy banku sie ze soba lacza? Bo
    gdyby mBank mialby w swojej ofercie i polecenie zaplaty, i cos tam jeszcze
    ekstra, to oprocentowanie byloby nizsze, a oplaty wyzsze (czyli pojawilyby
    sie). Jak mozna porownywac bank wirtualny wylaczajac z tego porownania
    procenty i oplaty?

    :-)
    Janusz

  • 5. Data: 2002-05-21 14:17:49
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > ekstra, to oprocentowanie byloby nizsze, a oplaty wyzsze (czyli pojawilyby
    > sie). Jak mozna porownywac bank wirtualny wylaczajac z tego porownania
    Chyba się nie zrozumieliśmy... ja porównałem wygodę interfejsu użytkownika.
    Wydaje się, ze bank w 100% wirtualny, a taki jest mBank, powinien tutaj bić na
    głowę takiego molocha jak Pekao Sa. A jest odwrotnie. Ja mogę iść do oddziału
    banku i zrobić wszystko ręcznie. Ale skoro mBank nie ma oddziałów to powinien
    udostepniać wiekszą funkcjonalnośc na stronach WWW. Aby np. szary użytkownik
    mógł zapłacić tyaki rachunek za telefon albo podatek fiskusowi. No chyba w
    bankach które chca działac w sieci nalezy tego wymagać? no nie? rozumiemy się
    teraz za co jest nagana?

    Janek
    I nie przesadzajmy z kosztami, zrobienie jednego formularza to chyba nie jest
    koszt budowy marmurowego oddziału.

  • 6. Data: 2002-05-21 14:30:11
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 May 2002 15:40:10 +0200, bromden
    <b...@p...gazeta.pl.no.spam> wrote:

    >wyraznie zaznaczyl jakie cechy porownuje,
    >jak sie czepiasz, to sie czepiaj sensownie

    Tak! Zwlaszcza estetyka serwisu jest cecha miarodajna, uniwersalna i
    wolna od subiektywizmu. ;-)
    mBank jest brzydki i juz. ;-)

    Pozdr
    BB

  • 7. Data: 2002-05-21 14:46:54
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    j...@p...onet.pl wrote in <4...@n...onet.pl>:

    [national characters were removed]

    >Z pewna konsternacja musze stwierdzic, ?e mBank jako bank internetowy wypada
    >duzo gorzej niz Telepekao24. Nie chodzi mi tutaj o oprocentowanie i
    >oplaty. Chodzi mi o dost?p i funkcjonalosc przez internet. Od dwoch lat
    > posiadam konto w Telepekao24 a od roku w mbanku.

    Jako posiadacz Eurokonta WWW od 2000 roku, a kont w mBanku - od roku,
    mam do powiedzienia dokladnie to samo. Interfejs mBanku jest bardzo
    nieintuicyjny (aby obejrzec ruchy na rachunkach w Pekao wystarczy jedno
    klikniecie po zalogowaniu), wolny (porownywane na 4 roznego rodzaju laczach
    internetowych) i nieprzewidywalny (nigdy nie wiadomo czy dana strona juz
    sie zaladowala czy wskoczy z opoznieniem). Nie jest user-friendly, ani
    print-friendly... W Pekao przez Internet mozna zrobic niemal wszystko
    - skladac oficjalne wnioski i zapisy, prowadzic korespondencje z bankiem.
    A w mBanku... ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2002-05-21 14:54:43
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski) wrote in

    [...]
> [...]
    > zrobic niemal wszystko - skladac oficjalne wnioski i zapisy, prowadzic
    > korespondencje z bankiem. A w mBanku... ?

    A w mBanku nie masz nic takiego - ale nie masz tez oplat. Glupie pytanie
    jakiego rodzaju korespondencje chhcialbys z mBankiem teraz, przy tej
    ofercie prowadzic ?

    KJ

  • 9. Data: 2002-05-21 15:04:44
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    posiadam konta w obydwu bankach
    i mam taka sama opinie jak jans31 i Wojciech S.,

    najgorsze, ze panowie z bre nie wyciagneli zadnych wnioskow,
    i te same bledy powtorzyli w multibanku,

  • 10. Data: 2002-05-21 15:24:28
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jo?ca) wrote in
    <X...@1...110.120.9>:

    >A w mBanku nie masz nic takiego - ale nie masz tez oplat. Glupie pytanie
    >jakiego rodzaju korespondencje chhcialbys z mBankiem teraz, przy tej
    >ofercie prowadzic ?

    Ile razy ja i przedmowca mamy powtarzac, ze porownujemy ___interfejsy___ !!!
    Brak oplat w mBanku i oprocentowanie to jedyne co przemawia na jego korzysc.

    Masz racje - poczta wewnetrzna przy ubogiej ofercie mBanku jest byc moze zbedna.
    Chociaz dobrze jest miec oficjalne narzedzie korespondencji z bankiem (w Pekao
    korespondencja potwierdzona tokenem ma waznosc podpisu skladanego wlasnorecznie)
    zamiast polegac wylacznie na rozmowach z teleoperatorami.

    Pozdrawiam,
    Wojtek