  • 61. Data: 2002-05-23 15:06:05
    Temat: Re: przyszlosc w krainie niskich stop
    Od: "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Ej, nie zdzierzylem ;-)

    > Mozna. Ja definiuje sobie rachunki i nie korzystam.

    Ale skoro je zdefiniowales, to pewnie miales karte TAN-ow i tak. Pewnie nie
    wyrzuciles, bo
    przelew dowolny tez sie moze przydac <:-)

    > A tak poza tym - juz ja wierze ze chodzi o ulatwienie zakupow ;-)

    Znalazl sie madry ;-) Przeciez to jasne, ze mBank chce zarabiac. Ale dla mnie liczy
    sie to,
    ze bede mogl wygodniej placic za zakupy. I wyobrazam sobie, ze jakis odsetek klientow

    mBanku, ktorzy dotychczas nie kupowali online (np. z powodu kartofobii - wiem, ze nie

    znasz tej choroby ;-), zacznie kupowac. Ku obupolnej korzysci :-)

    > Nie nosze karty, a tak bym musial. Karte i tak nosze.

    Zdecyduj sie ;-)))
    A powaznie - mnie noszenie karty TAN-ow jakos nie przeciaza ;-) Zwlaszcza od kiedy
    pozbylem sie CitiVisy <:-)

    > Ale to nie jest normalne postepowanie ;-)

    Oby stalo sie norma...

    > Ech, a dlaczego uwazasz ze bank jest bardziej wiarygodny niz polcard
    > czy ecard?

    Tak sobie niesmialo zalozylem... ;-) Bo widzisz, trzymam w nim pieniadze, zdradzilem
    mu
    wiele moich danych osobowych, podpisalem z nim papierowa umowe. Nie zrobilbym tego w
    przypadku niewiarygodnego partnera.

    A polcardy i ecardy? Z nimi umowy nie podpisalem ;-) A jak ktos ich zhakuje, to i tak
    bede
    sie musial zwrocic do mBanku z reklamacja. Wiec z definicji wierze mBankowi.

    > A z drugiej strony - skad wiesz jaki jest typowy 'internauta'
    > (cokolwiek to znaczy)?

    Bo czytam troche. Wynikow roznych badan naprzykladowo. Mam tez sporo znajomych
    internautow, ktorzy nie maja pojecia o istnieniu pl.b.b. (aljuzju ponial? ;-)

    > Uparl sie. Czyjej?

    Uparles sie tez. MOJEJ :-) I Twojej, gdybys chcial, ale skoro nie chcesz, to nie
    szkodzi - nikt
    Cie nie zmusi ;-)

    > Nie, na pewno nie znakiem czasu, bo to by sugerowalo ze wszyscy do
    > tego daza. A nie jest to zbyt popularne na swiecie postepowanie ...

    BPH, WBK, Inteligo - to juz cos znaczy? Silni gracze _polskiego_ rynku bankowosci
    wirtualnej.

    > Tia, bo to polcardy najbardziej na interchange zarabiaja ...

    Nie wiem, na czym zarabiaja - JA tam nie pracuje ;-) Ale rozumiem, ze najblizsza
    koszula
    cialu ;-))

    No to juz tyle. EOT this time :-)

  • 62. Data: 2002-05-23 19:02:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak to sie dzieje, ze PeKaO SA tak kasuje, a ma 15 tys. klientow, zas
    mBank "tylko" 200
    > tys.?

    16700 :)
    A oprocz tego w zeszylm roku jakos 28 tys klientow ucieklo z tego banku
    (ogolem nie z czesci elektronicznej :)

  • 63. Data: 2002-05-23 20:46:34
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > mBank "tylko" 200

    > 16700 :)

    To bylo na koniec ub.r. teraz jest hehehe :-)) ok. 15.000 klientow, wiec
    kasuja ... ale liczbe klientow :-))
    Ps. Dane byly w rzepie.

  • 64. Data: 2002-05-24 08:28:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To bylo na koniec ub.r. teraz jest hehehe :-)) ok. 15.000 klientow, wiec
    > kasuja ... ale liczbe klientow :-))
    > Ps. Dane byly w rzepie.

    Ja mam np. te...
    A byly jeszcze inne?