  • 1. Data: 2002-05-21 13:44:04
    Temat: Plany Finansowe Multibanku - o co w tym chodzi???
    Od: "foks" <f...@p...onet.pl>

    Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, o co tak naprawdę chodzi w Planach
    Finansowych???

    Propagandę na WWW czytałem, jest niezrozumiała i nie przemawia do mnie.

    Wolałbym, aby ktoś krok po kroku objaśnił mi, co wchodzi w skład tych
    pakietów.

    foks

  • 2. Data: 2002-05-21 13:52:32
    Temat: Re: Plany Finansowe Multibanku - o co w tym chodzi???
    Od: "Lookas" <n...@w...withoutit.pl>

    Użytkownik "foks" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Propagandę na WWW czytałem, jest niezrozumiała i nie przemawia do mnie.
    >
    > Wolałbym, aby ktoś krok po kroku objaśnił mi, co wchodzi w skład tych

    Mam te same odczucia :)). Ciekawe czy znajdzie sie chetny do wypocenia
    madrych rzeczy na ten temat ;).

    Pozdro
    Lookas

  • 3. Data: 2002-05-21 14:15:40
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    foks napisal:
    > Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, o co tak naprawdę chodzi w Planach
    > Finansowych???

    Multiplan - normalny, konkurencyjnie oprocentowany kredyt mieszkaniowy
    zabezpieczony hipoteka - za cene zwiazania sie z bankiem na dlugie
    lata uzyskujesz prawo do zaciagania kredytow na inne cele (samochod,
    kr.gotowkowy, itp), ktorych koszt jest rownie niski jak kredytu
    mieszkaniowego; do tego dochodzi wpelni funkcjonalny ror + lokaty,
    rach walutowe.
    WWJ - normalny, wpelni funkcjonalny ror z podpieta gigantyczna,
    odnawialna linia kredytowa, zabezpieczona hipoteka; srodki moga byc
    wydatkowane na dowolny cel; z biegiem czasu limit zadluzenia maleje.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 4. Data: 2002-05-21 16:23:37
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Osobom znajacym j. angielski polecam link to Virgin One z ktorego Multi zerznal
    swoj rewelacyjny produkt.
    http://www.virginone.com/vone-v3/frameset.html?sales
    /sales-index.html

  • 5. Data: 2002-05-21 16:33:11
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    m...@p...onet.pl napisal:

    > Osobom znajacym j. angielski polecam link to Virgin One z ktorego Multi zerznal
    > swoj rewelacyjny produkt.
    > http://www.virginone.com/vone-v3/frameset.html?sales
    /sales-index.html

    Rozumiem, ze wszystkie produkty BZWBK S.A. sa Waszymi oryginalnymi
    pomyslami ;)

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 6. Data: 2002-05-22 07:18:22
    Od: "michalsz" <m...@l...com.pl>

> [...]
    >
    > Propagandę na WWW czytałem, jest niezrozumiała i nie przemawia do mnie.
    >
    > Wolałbym, aby ktoś krok po kroku objaśnił mi, co wchodzi w skład tych

    Witam.
    Jezeli dobrze rozumiem, caly pomysl opiera sie na tym, ze nie masz na koncie
    ani grosza, a tylko kredyt.
    Jezeli masz zaciagniety kredyt, kazda wplata na twoje konto jest
    automatycznie zaliczana jako splata kredytu - na koncie nie masz zadnych
    srodkow. Jezeli wyplacasz cos z konta, placisz katra, dokonujesz przelewow -
    zwieksza sie twoje zadluzenie.
    Dlatego jest to efektywna dla tych, ktorzy maja jakis kredyt i to niezbyt
    maly.
    Automatyczne zaliczanie wplat na splate kredytu powoduje, ze nie dostajesz
    zadnych odsetek od oszczednosci (bo ich nie masz) i nie placisz od tego
    zadnego podatku.
    Michal

  • 7. Data: 2002-05-22 07:22:37
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, ze wszystkie produkty BZWBK S.A. sa Waszymi oryginalnymi
    > pomyslami ;)

    Nie mam pojecia. Nie znam produktow BZWBK.

  • 8. Data: 2002-05-22 07:23:57
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, ze wszystkie produkty BZWBK S.A. sa Waszymi oryginalnymi
    > pomyslami ;)

    Poza tym oni chyba nie reklamuja swoich produktow jako nowatorskich.

  • 9. Data: 2002-05-22 07:43:52
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    m...@p...onet.pl napisal:

    > Nie mam pojecia. Nie znam produktow BZWBK.

    Czyzby ? - X-Forwarded-For: 195.216.121.4

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 10. Data: 2002-05-22 07:43:52
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    m...@p...onet.pl napisal:

    > Poza tym oni chyba nie reklamuja swoich produktow jako nowatorskich.

    To prawda, marketing Multi troche przesadza z tym "odkrywaniem Ameryki"; ale
    jesli chodzi o rynek Polski to trzeba sie zgodzic, ze plany finansowe
    wnosza nowa jakosc.

    Pozdrawiam, Grzegorz