  • 11. Data: 2002-05-21 15:26:36
    Temat: Re: Nagana dla mBanku!
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > mam do powiedzienia dokladnie to samo. Interfejs mBanku jest bardzo
    > nieintuicyjny (aby obejrzec ruchy na rachunkach w Pekao wystarczy jedno
    > klikniecie po zalogowaniu), wolny (porownywane na 4 roznego rodzaju
    laczach
    > internetowych) i nieprzewidywalny (nigdy nie wiadomo czy dana strona juz
    > sie zaladowala czy wskoczy z opoznieniem). Nie jest user-friendly, ani
    > print-friendly... W Pekao przez Internet mozna zrobic niemal wszystko
    > - skladac oficjalne wnioski i zapisy, prowadzic korespondencje z bankiem.

    Konta w mBanku wprawdzie nie mam, ale chcialem kiedys zalozyc
    Eurokonto www, napisalem zatem maila (dokladnie z 7 pytaniami)
    kilka miesiecy temu i do dzis nie dostalem odpowiedzi. Skoro zatem
    tak ma wygladac moja korespondencja z bankiem, to wole sie w to
    nie pchac. Lubie trzymać pieniądze tam, gdzie nie jestem "zlewany".

    Sebastian.

  • 12. Data: 2002-05-21 15:44:09
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    s...@p...onet.pl (Stiwi) wrote in <acdp0i$fmt$1@news.onet.pl>:

    /ciach../

> [...]
    >tak ma wygladac moja korespondencja z bankiem, to wole sie w to
    >nie pchac. Lubie trzyma? pieniądze tam, gdzie nie jestem "zlewany".

    Widocznie nie miales szczescia. Ja obylem sie bez takich przygod.
    Moge za to przytoczyc sytuacje jaka wydarzyla mi sie z mBankiem
    - przez rowno miesiac nie mialem dostepu do swoich srodkow gdyz
    zgubiono umowe. Dzien po zlozeniu prosby o wydrukowanie duplikatu
    zadzwoniono do mnie "Wlasnie do nas doszla !".

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 13. Data: 2002-05-21 15:54:54
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski) wrote in

    > k...@p...onet.pl (Kamil Jo?ca) wrote in

    > Ile razy ja i przedmowca mamy powtarzac, ze porownujemy
    > ___interfejsy___ !!! Brak oplat w mBanku i oprocentowanie to jedyne co
    > przemawia na jego korzysc.

    Tak, to tylko brak oplat i oprocentowanie ;-)

    Jesli chodzi o interfejsy:
    uzywalem konta w
    WBK24,inteligo, HB,BSKOnLine,e-Integrum,lukasie i
    smiem twierdzic, ze _teraz_ jest to raczej kwestia przyzwyczajenia(za
    bardzo przyzzwyczailes sie do interfejsu Telepekao24, kiedys faktycznie
    zwlaszcza historia konta w mBanku byla ponizej krytyki).

    > Masz racje - poczta wewnetrzna przy ubogiej ofercie mBanku jest byc
    > moze zbedna. Chociaz dobrze jest miec oficjalne narzedzie
    > korespondencji z bankiem (w Pekao korespondencja potwierdzona tokenem
    > ma waznosc podpisu skladanego wlasnorecznie) zamiast polegac wylacznie
    > na rozmowach z teleoperatorami.

    A to faktycznie by sie przydalo,oprocz prosby o kontakt telefoniczny.

    KJ

  • 14. Data: 2002-05-21 16:03:24
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jo?ca) wrote in <Xns9215B76C765Bkjoncapocztaonetpl@
    193.110.120.9>:

    /ciach.../

    >Tak, to tylko brak oplat i oprocentowanie ;-)

    Nie boj, nie boj :-)
    Lista argumentow na korzysc S.A. jest jeszcze dluga....

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 15. Data: 2002-05-21 16:19:43
    Od: "Janusz Kulik" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Janusz Kulik <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

    > A czy ty nie rozumiesz, ze te wszystkie cehy banku sie ze soba lacza

    Oczywiscie powinno byc 'cechy' :-))))

    Janusz

  • 16. Data: 2002-05-21 16:27:01
    Od: "Janusz Kulik" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wydaje się, ze bank w 100% wirtualny, a taki jest mBank, powinien tutaj bić
    na
    > głowę takiego molocha jak Pekao Sa. A jest odwrotnie. Ja mogę iść do
    oddziału
    > banku i zrobić wszystko ręcznie. Ale skoro mBank nie ma oddziałów to
    powinien
    > udostepniać wiekszą funkcjonalnośc na stronach WWW. Aby np. szary
    użytkownik
    > mógł zapłacić tyaki rachunek za telefon albo podatek fiskusowi. No chyba w
    > bankach które chca działac w sieci nalezy tego wymagać? no nie? rozumiemy

    Niezupelnie :-)
    Napisales:
    "Właśnie dzisiaj na stronach Telepekao24 pojawiły się nowe formularze
    przelewów do urzędu skarbowego, obok już istniejących przelewów do ZUS, czy
    polecenia zapłaty W mBanku szukać i oczekiwać tego można nadaremno... niby
    bank internetowy a pewnych rzeczy przez internet nie da się zrobić."

    Z tego wynika, ze brakuje ci wlasnie w mBanku polecenia zaplaty, ze w
    internetowym banku takie rzeczy to podstawa itd. Ja to tak zrozumialem, byc
    moze dlatego, ze w jednym miejscu nie ma kropki :-)
    Zreszta nie podoba ci sie wyglad stron mbankwych? Wlasnie to sa cechy,
    ktorymi sie kierowales? Dziwne. Poza tym do zusu i skarobowego mozna w mBanku
    robic.

    W ofercie mBanku raczej nie doczekamy sie tego wszystkiego, co masz np. w
    Pekao. M.in. dlatego, ze nie ma odzialow. Tlumaczenie, ze nie ma odzialow,
    wiec powinno byc na www tez jest troche dziwne.

    :-)
    Janusz

  • 17. Data: 2002-05-21 16:32:11
    Od: "Janusz Kulik" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski) napisał(a):

> [...]
    > zgubiono umowe. Dzien po zlozeniu prosby o wydrukowanie duplikatu
    > zadzwoniono do mnie "Wlasnie do nas doszla !".

    Kto przelewa srodki do banku, gdy konto nie jest jeszcze w pelni aktywne?
    ;-)

    Janusz

  • 18. Data: 2002-05-21 16:46:28
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > pojawiły się nowe formularze przelewów do urzędu skarbowego, obok już
    > istniejących przelewów do ZUS, czy polecenia zapłaty W mBanku szukać i
    > oczekiwać tego można nadaremno... niby bank internetowy a pewnych rzeczy
    przez
    > internet nie da się zrobić. Nawet esetyka stron Telepekao24 jest wg mnie
    dużo
    > lepsza. Powtarzam, mBank niby bankiem internetowym a pewnych rzeczy nie da
    rady
    > przez internet w łatwy sposób zrobić. Konkurencja jest daleko w przodzie.

    Hmm - pewnie masz racje (nie znam Telepekao).
    Ale za ta kase, na ktora mnie rznelo PKO SA rocznie (odsetki, oplaty,
    prowizje) to moge sobie darowac te przelewy do US i "intuicyjnosc obslugi".

  • 19. Data: 2002-05-21 17:21:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Z pewną konsternacją musze stwierdzić, że mBank jako bank internetowy
    wypada
    > duzo gorzej niż Telepekao24. Nie chodzi mi tutaj o oprocentowanie i
    opłaty.

    Nie wiem dlaczego nie chodzi ci akurat o jeden z wazniejszych elementow
    oferty mBanku, ale co tam...
    Dlaczego nie porownales oferty do Inteligo?? Ktore nie zaprzeczysz chyba
    jest baaardzo OK i ladne i w ogole?
    Tyle ze zbacz Inteligo pobiera oplaty....
    Pekao SA tez i to nie male. Policz sobie 6 zl + za kazdy przelew + za karty
    i tak dalej.... Troche drogo.... To ja wole Fortisa i jego pl@nete...

    Twoj tekst mozna potraktowac na zasadzie - wole witryny internetowe wykonane
    we flashu- one sa ladniejsze...
    A ze dluzej sie laduja, drozej kosztuja, maja 0 tresci - a co tam - jesli
    taka ma byc nagana dla mBanku ;))))
    He, he.

    A ze system mBanku taki sobie jest??? No neistety zakupili sobie Altamire i
    sie bawia z tym co jest.

    Na cale szczescie masz mozliwosc - mzesz zupelnie sie wycofac do Pekao SA -
    w koncu placisz za te ich marmury czy super ekstra rozwiazania graficzne itp
    strony transakcyjnej ;)

  • 20. Data: 2002-05-21 17:27:43
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    j...@N...poczta.gazeta.pl (Janusz Kulik) wrote in <acdsqb$qsa$1@news.gazeta.pl>:

    >Kto przelewa srodki do banku, gdy konto nie jest jeszcze w pelni aktywne?
    >;-)

    Tyle ile nie jest i nie bedzie mu w najblizszym czasie potrzebne - przelewa.
    Chodzi o fakt, ze umowa lezala u nich miesiac :-)

    W.