  • 1. Data: 2002-05-21 12:50:15
    Temat: [mBank/Multibank] Dostęp do WAP za pomocą Ericsson'a T39m
    Od: "Pletwal" <p...@i...pl>

    Witam,

    jakis czas temu pisalem o problemie z dostepem do WAP'u w w/w bankach.
    Poradzono mi wymiane oprogramowania w telefonie. W tej chwili mam chyba
    najnowsze oprogramowanie R4A008, ale niestety problem pozostal - Nie mozna
    ustanowic bezpiecznego polaczenia ze strona banku :-(
    W zwiazku z tym mam pytanie:
    Czy komus z grupowiczow udalo dostac sie do WAP'u (przez GPRS lub
    "normalnie") ktoregos z w/w bankow za pomoca T39m zarejestrowanego w Ideii?
    Jesli tak, to bylbym baaaardzo wdzieczny za podanie odpowiednich ustawien.

    Z gory dzieki.

    Pozdrawiam,

    Tomek