  • 1. Data: 2003-08-13 06:08:17
    Temat: NTG? - W co inwestuje Skarbiec Net
    Od: "Hubbard" <p...@W...onet.pl>

    Witam,
    Troche sie tutaj gada o funduszach, wiec tez zapytam:
    W co inwestuje obecnie Skarbiec Net?
    Czy przypadkiem nie robi sie z tego fundusz a la GTFI Salomon?
    Moze ktos zna, chociaz w przyblizeniu, udzial inwestycji w poszczegolne
    instrumenty...
    Hubbard

  • 2. Data: 2003-08-13 06:43:37
    Temat: Re: NTG? - W co inwestuje Skarbiec Net
    Od: "" <f...@W...pl>

    Fundusz jest funduszem akcyjnym, co oznacza, że środki Funduszu są lokowane
    przede wszystkim w akcje, w szczególności w akcje spółek telekomunikacyjnych,
    informatycznych oraz medialnych, w tym także w papiery wartościowe, które są w
    obrocie na giełdzie lub oficjalnie uznanym regulowanym rynku pozagiełdowym lub
    których dopuszczenie do takiego obrotu jest zapewnione w Rzeczpospolitej
    Polskiej lub w innym państwie należącym do Organizacji Współpracy Gospodarczej
    i Rozwoju (OECD),

    Udział akcji w Aktywach Funduszu może wynosić do 100%, przy czym udział ten w
    okresach dekoniunktury giełdowej może być znacząco niższy, nie mniejszy jednak
    niż 30%.

    Wszytsko znajdziesz w Statucie.

  • 3. Data: 2003-08-13 09:33:40
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    ten w
    > okresach dekoniunktury giełdowej może być znacząco niższy, nie mniejszy

    A oto info profilu FI Skarbiec NET który jest dostępny na www mB "Fundusz
    zmiennej alokacji - udział akcji w portfelu może wynosić nawet 100%, przy
    czym w okresie recesji może zostać obniżony do 0%"
    skąd więc rozbieżności że w recesji udział akcji może spaść do:
    1) 30%
    2) 0%
    ??

    pozdr
    david

  • 4. Data: 2003-08-13 10:21:58
    Od: "" <f...@w...pl>

    > 1) 30%
    > 2) 0%

    Moj fragment statutu pobrany jest ze stron www.efund.pl. Ponieważ Skarbiec Net
    niedawno zmieniał statu i strategię to może się zdażyć że w penych miejscach
    umieszczone są nadal zapisy starego statutu. niestety nie interesowałem się
    wcześniej tym funduszem więc nie wiem który zapis (0% czy 30%) jest nowy.

  • 5. Data: 2003-08-13 10:43:22
    Od: "Hubbard" <p...@p...onet.pl>

    Chodzilo mi o to, jaki jest teraz skład ich portfela.
    Bo jak na fundusz akcyjny to dosyc slabo rosnie tej hossy.
    Hubbard

  • 6. Data: 2003-08-13 11:00:03
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Chodzilo mi o to, jaki jest teraz skład ich portfela.
    > Bo jak na fundusz akcyjny to dosyc slabo rosnie tej hossy.
    > Hubbard

    na stronie Skarbca jest przedstawiona struktura portfela ale na dzień
    31.12.2002r :
    lokaty krótkoterm. 26,93%
    bony skarbowe 18,18%
    obligacje rządowe 23,21%
    akcje USA 18,23
    akcje polskie 9,38%
    akcje niemiecki 1,57%
    akcje japońskie 2,41%

    nie ma danych bardziej aktualnych, czy to oznacza że nie nastąpiła ostatnio
    zmiana portfela ???

    pozdr
    david

  • 7. Data: 2003-08-13 11:01:00
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    się
    > wcześniej tym funduszem więc nie wiem który zapis (0% czy 30%) jest nowy.

    właśnie wysłałem mail w tej sprawie do mBanku, zobaczymy co odpowiedzą

    pozdr
    david