  • 1. Data: 2003-08-12 19:49:36
    Temat: Fortis - opłata za zastrzeżenie karty
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Hej,
    Dzis z e-pakietu Fortis zabrał mi 9 zł. (3 mieś. do końca ważności ×3 zł.) za
    zastrzeżenie karty VE. Z tego co pamiętam jest już wyrok sądu antymonopowego,
    który zabronił pobierać taka opłatę śp. BIG BG. To było w czerwcu br. Czy
    ktoś wie, czy wyrok ten się już uprawomocnił?

    Dzięki za info, szczególnie jakby były jakieś linki do niepłatnych omówień
    tego wyroku.

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2003-08-13 15:59:06
    Temat: Re: Fortis - opłata za zastrzeżenie karty
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > który zabronił pobierać taka opłatę śp. BIG BG. To było w czerwcu br. Czy
    > ktoś wie, czy wyrok ten się już uprawomocnił?

    napisz reklamacje do UOKiK http://www.uokik.gov.pl/ najlepiej do wiadomosci
    twojego banku
    z tego, co wiem, bank nie ma prawa pobierac oplaty za zastrzezenie karty. ja
    bedziesz mial odpowiedz z UOKiK, to wyslij mi ja na priva, oki?

    a wogole, UOKiK mi kiedys b. szybko zareagowalo, jakos 1-2 tygodnie i juz
    mialam odpowiedz.

  • 3. Data: 2003-08-13 16:54:29
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    rena <r...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > bedziesz mial odpowiedz z UOKiK, to wyslij mi ja na priva, oki?
    >
    > a wogole, UOKiK mi kiedys b. szybko zareagowalo, jakos 1-2 tygodnie i juz

    Chciałem najpierw napisać do Fortisa, bo do tej pory w byli w porządku i może
    oddadzą po dobroci :-) Mogę powołać się na wyrok sądu, ale ostatnie info
    UOKiK, które znalazłem, podaje, że ten wyrok jeszcze się nie uprawomocnił. No
    i czy ktoś wie kiedy się uprawomocni? Wyrok zapadł na początku czerwca, ponad
    2 miesiące temu i chyba pozwanemu nie zależało na odwoływaniu się, bo nie
    istnieje... a następca nie ma tej opłaty.

    Pozdrawiam
    Szymon

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 4. Data: 2003-08-13 21:38:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> writes:

    > Wyrok zapadł na początku czerwca, ponad
    > 2 miesiące temu i chyba pozwanemu nie zależało na odwoływaniu się, bo nie
    > istnieje... a następca nie ma tej opłaty.

    Nie ma zadnego "nastepcy", przeciez to ta sama firma.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator