  • 1. Data: 2003-08-13 06:54:41
    Temat: !!!!!!Kasa na konto, za konto!!!!!!!
    Od: "Robert" <r...@o...pl>

    Witam.
    Wejdź na strony Inteligo przez jeden z poniższych linków i otwórz
    konto. Ja jestem z niego bardzo zadowolony, dlatego polecam!
    Teraz, w promocji "Między nami", Ty i ja możemy otrzymać premię
    - 70 PLN, jeśli otworzysz konto firmowe i 30 PLN, jeśli
    otworzysz konto prywatne.

    Dlaczego warto otworzyć konto Inteligo?
    Możesz z niego korzystać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
    przez Internet, telefon, WAP, SMS, bankomat. Od razu otrzymujesz
    kartę Inteligo Visa Electron, którą możesz płacić też w Internecie
    i która nie ma limitów (jest taka opcja do wyboru). Wygodne formy
    rozliczeń (zlecenie stałe, płatność, polecenie zapłaty, przelewy
    jednorazowe, EmailMoney) pomogą Ci zaoszczędzić czas. Szczególnie
    polecam serwisy SMS, dzięki którym możesz mieć pełną kontrolę
    nad swoimi wydatkami a także wykonywać przelewy prosto z komórki.

    Między nami mówiąc, to się naprawdę opłaca!

    Pozdrawiam.
    Robert

    Konto indywidualne:
    http://www.inteligo.pl/miedzy-nami/ki.php?p=PMND4C86
    78F

    Konto firmowe:
    http://www.inteligo.pl/miedzy-nami/bi.php?p=PMND4C86
    78F

    Uwaga! Premia zostanie naliczona wyłącznie wtedy, gdy otworzysz
    konto Inteligo przez jeden z powyższych linków.
    Prześlij swojemu przyjacielowi taką informację:

  • 2. Data: 2003-08-13 07:12:50
    Temat: Re: !!!!!!Kasa na konto, za konto!!!!!!!
    Od: "" <s...@W...pl>

    > Uwaga! Premia zostanie naliczona wyłącznie wtedy, gdy otworzysz
    > konto Inteligo przez jeden z powyższych linków.

    kłamiesz

  • 3. Data: 2003-08-13 07:24:35
    Od: Lksft <n...@n...lksft.org.nospam>

    W artykule <bhcn9l$r53$3@nemesis.news.tpi.pl> Robert napisa?(a):
    > Wejd 1/4 na strony Inteligo przez jeden z poni?szych linków i otwórz
    > konto. Ja jestem z niego bardzo zadowolony, dlatego polecam!

    Oj, abuse<at>yntelygo.pl odbija e-maile :-( No nic, poszlo tez na
    ogolny adres. Mam nadzieje, ze beda potrafili cos zrobic z tym
    przypadkiem...

    --
    Lksft

  • 4. Data: 2003-08-13 09:09:49
    Od: Rafal <n...@e...adress.is.given>

    Lksft <n...@n...lksft.org.nospam> wrote in

    > Oj, abuse<at>yntelygo.pl odbija e-maile :-( No nic, poszlo tez na
    > ogolny adres. Mam nadzieje, ze beda potrafili cos zrobic z tym
    > przypadkiem...

    Dodatkowo mozna na onet.pl i tpi.pl

  • 5. Data: 2003-08-13 17:18:16
    Temat: Kto moze napisac do prezesa PKO ;) [bylo: Re: !!!!!!Kasa na konto, za konto!!!!!!!]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Rafal" <n...@e...adress.is.given> wrote in message
    > Lksft <n...@n...lksft.org.nospam> wrote in

    > Dodatkowo mozna na onet.pl i tpi.pl

    Oczywiscie niekoniecznie w tej sprawie, ale na pewno nie moze do Niego
    napisal zwykly klient ;).

    Your message

  • 6. Data: 2003-08-13 17:39:40
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Pan Prezes zapewne ma wyznaczony czas na zajmowanie sie sprawami klientow
    > kazdy 5 poniedzialek miesiaca miedzy 17:00 a 17:15. Stary poczciwy Bank
    > Polski z dlugoletnia tradycja ;).

    Pokaż mi w którym banku szary klient może pokorespondować sobie z Prezesem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 7. Data: 2003-08-13 17:51:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wrote in message

    > Pokaż mi w którym banku szary klient może pokorespondować sobie z
    Prezesem.

    Wyobraz sobie, ze znam takie :). Wyobraz sobie rowniez, ze na swoim domowym
    komputerze potrafie uruchomic serwer smtp i tak skonfigurowac zeby maile z
    'nieznanych' domen/hostow byly kierowane do mojego 'asystenta'. PKO jak
    widac do tego nie dojrzalo. nic dziwnego w koncu maja tylu klientow, ze nie
    trzeba im okazywac szacunku, za to warto pokazac kto tu rzadzi ;).
    Jeszcze raz gratuluje odwagi PKO Bankowi Polskiemu, nawet Prezes Narodowego
    Banku Polskiego chyba by nie zablokowal w taki sposob mozliwosci wysylania
    do niego maili.

    Maciej

  • 8. Data: 2003-08-13 21:42:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > Pokaż mi w którym banku szary klient może pokorespondować sobie z Prezesem.

    W czym problem? Adresujesz do prezesa (aczkolwiek nie wiem czy nie lepiej
    do np. dyrektora). Kto to tak naprawde przeczyta jest tak samo istotne
    jak w przypadku listu elektronicznego czy prywatnego na domowy adres,
    wazne jest, by list zostal dostarczony.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 9. Data: 2003-08-15 23:15:22
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Krzysztof Halasa napisał:

> [...]
    > do np. dyrektora). Kto to tak naprawde przeczyta jest tak samo istotne
    > jak w przypadku listu elektronicznego czy prywatnego na domowy adres,

    Od razu zastrzegam, że nie wiem, czy blokada prezesowskiego konta
    Exchange'a przyszła z nowym prezesem, czy już była. Identyczna sytuacja
    była w PBKu. Ale wątpię, czy konto Dyrektora PR P. Marka Kłucińskiego
    [nazwiska chyba nie przekręciłem, jakby co to do sprawdzenia w każdej
    gazecie] jest zablokowane, więc macie pole do popisu. ;)

    Flyer