  • 1. Data: 2003-08-12 19:49:45
    Temat: Fortis - opłata za zastrzeżenie VE
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Hej,
    Dzis z e-pakietu Fortis zabrał mi 9 zł. (3 mieś. do końca ważności ×3 zł.) za
    zastrzeżenie karty VE. Z tego co pamiętam jest już wyrok sądu antymonopowego,
    który zabronił pobierać taka opłatę śp. BIG BG. To było w czerwcu br. Czy
    ktoś wie, czy wyrok ten się już uprawomocnił?

    Dzięki za info, szczególnie jakby były jakieś linki do niepłatnych omówień
    tego wyroku.

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2003-08-13 06:45:38
    Temat: Re: Fortis - opłata za zastrzeżenie VE
    Od: "" <f...@W...pl>

    > Hej,
    > Dzis z e-pakietu Fortis zabrał mi 9 zł. (3 mieś. do końca ważności ×3 zł.) za
    > zastrzeżenie karty VE.

    Jesteś pewien że to za zastrzeżenie karty VE? Ja zastrzegałem 2 miesiące temu
    (pakiet złoty) i ode mnie nic nie pobrali.

  • 3. Data: 2003-08-13 08:57:25
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    <f...@W...pl> napisał(a):

    > Jesteś pewien że to za zastrzeżenie karty VE? Ja zastrzegałem 2 miesiące
    temu
    > (pakiet złoty) i ode mnie nic nie pobrali.

    Hej,
    zastrzeżenie było w maju, tak że jeszcze zdążą pobrać :-) o ile to jest
    płatne w Twoim przypadku. W e-pakiecie jest.

    tu jest treść komunikatu z systemu:
    OPŁATY RÓŻNE-VISA
    OPL.ZA ZASTRZEZENIE KARTY VE
    VE

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 4. Data: 2003-08-13 09:06:42

    No faktycznie - spojrzałem w TOiP a tam stoi jak byk że biorą 3 zł za każdy
    miesiąc do wygasnięcia. Mi nie wzięli bo mi w tym samym miesiącu wygasała :)