  • 1. Data: 2003-08-12 19:22:10
    Temat: Stowarzyszenie Poszkodowanych przez System Bankowy!!!!
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Potrzebny namiar na Stowarzyszenie Poszkodowanych przez System Bankowy.
    Czy ktoś zna???

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 2. Data: 2003-08-12 19:48:12
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    > Potrzebny namiar na Stowarzyszenie Poszkodowanych przez System Bankowy.
    > Czy ktoś zna???

    A co chcesz się zapisać?:) Na tej grupie chyba większość miała jakies
    przejścia z bankami, więc jak znajdziesz juz namiar to podaj, może
    Stowarzyszenie zyska kilku członków:)

  • 3. Data: 2003-08-12 20:21:54
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Dnia 03-08-12 21:48, Użytkownik Graan napisał :

    > A co chcesz się zapisać?:) Na tej grupie chyba większość miała jakies
    > przejścia z bankami, więc jak znajdziesz juz namiar to podaj, może
    > Stowarzyszenie zyska kilku członków:)

    Tak też myślałam, dlatego rzuciłam pytanie. Jasne, że dam znać gdybym
    się wcześniej dowiedziała. Po prostu w "Gazecie Prawnej" nr 152 z dnia 6
    sierpnia 2003 jest artykuł pt "Najpierw egzekucja potem sprawiedliwośc".
    W tymże artykule jest mowa o Stowarzyszeniu. Niestety w Prawnej nikt nie
    umiał (bądź nie chciał) podac mi danych tego Stowarzyszenia. Googlałam
    nieco i nic. Totez szukam na gupie pomocy

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 4. Data: 2003-08-13 07:32:39
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Dorota" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umiał (bądź nie chciał) podac mi danych tego Stowarzyszenia. Googlałam
    > nieco i nic. Totez szukam na gupie pomocy

    krakowski dziennik przyznal niedawno, ze ich korespondent wojenny (iraq, a
    wczesniej jugoslawia itp)
    pisywal swoje artykuly nie wyjezdzajac poza krakow :-) byc moze niebawem
    przeczytamy, ze kolejny pseudo dziennikarz pisal artykuly nie piszac niczego
    w kraju oszustow i afer - byc moze nawet nikt nie zauwazy tej kolejnej
    pseudo afery polegajacej na wymyslaniu nieistniejacych stowarzyszen. :-)

  • 5. Data: 2003-08-13 09:16:50
    Od: "macio" <m...@p...onet.pl>

    Nejaki(a) Dorota napisał(a):

    > Potrzebny namiar na Stowarzyszenie Poszkodowanych przez System
    > Bankowy. Czy ktoś zna???

    Znam tylko http://www.poszkodowani.pl/ ale może to o to chodzi.

    macio
    ** Jeżeli jeszcze nie zwariowałeś,
    to znaczy, że jesteś niedoinformowany. **