  • 1. Data: 2002-09-26 10:21:53
    Temat: "Podwójny" kredyt w rachunku
    Od: g...@p...onet.pl

    Złożyłem wniosek o kredyt w rachunku w multibanku
    i takowy otrzymałem.

    Przy wypełnianiu wniosku (via intenet) nie uwzględniłem wysokości
    posiadanego już kredytu w innym banku ponieważ miałem z niego zrezygnować.
    (Multibank dopuszcza taka ewentualność)

    ale w podpisanej przeze mnie umowie kredytowej z Multinbankiem nie ma ani
    słowa o konieczności likwidacji limitów w innych bankach.

    Tak więc w tej chwili dysponuje kredytem w rachunku w dwóch bankach.
    (stworze sobie taki mały oscylator ;) )

    Oczywiście jutro albo góra pojutrze biegne zrezygnować ze starego kredytu.

    Zakladam sytuacja hipotetyczną, że jednak nie zrezygnuje.
    Pytania.
    Co mi grozi jak się połapią ?
    Czy są w stanie sie połapać (bez mojej pomocy) ?
    Ile mam czasu na zlikwidowanie limitu w poprzednim banku, żeby
    nie mogli się przyczepić ?

    pozdr
    Grzesiek

  • 2. Data: 2002-09-26 12:44:19
    Temat: Re: "Podwójny" kredyt w rachunku
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Pytania.
    > Co mi grozi jak się połapią ?

    Nie jest prawdopodobne zeby sie polapali, a w najgorszym razie zmniejszenie
    dostepnego limitu.

    > Czy są w stanie sie połapać (bez mojej pomocy) ?

    Nie sa.

    > Ile mam czasu na zlikwidowanie limitu w poprzednim banku, żeby
    > nie mogli się przyczepić ?

    Do smierci ? :)

    marekz

  • 3. Data: 2002-09-26 14:22:41
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości ...

    > Nie sa.

    Są, są, tylko czy to zrobią??

  • 4. Data: 2002-09-26 14:33:04
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote in message

    > Są, są, tylko czy to zrobią??

    No wlasnie... To nierealne. W przypadku jakichs kredytowych 'problemow'
    dopiero szansa by mierzalnie wzrosla (zapytanie do BIKu).

    mz

  • 5. Data: 2002-09-27 06:52:56
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On 26 Sep 2002 12:21:53 +0200, g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >słowa o konieczności likwidacji limitów w innych bankach.
    >
    >Tak więc w tej chwili dysponuje kredytem w rachunku w dwóch bankach.

    To chyba nie jest nielegalne?
    Przeciez jesli splacasz akurat raty za telewizor, nikt ci nie zabroni wziac na
    raty lodowki, jesli oczywiscie masz wystarczajaca zdolnosz kredytowa...

    >(stworze sobie taki mały oscylator ;) )

    Ze niby jak? Pytam z czystej ciekawosci.

    >Oczywiście jutro albo góra pojutrze biegne zrezygnować ze starego kredytu.

    Czemu oczywiscie?
    Pomijajac fakt, ze najprawdopodobniej jeden z nich ma wyzsze oprocentowanie od
    drugiego, zatem utrzymywanie go sie po prostu nie oplaca...

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 6. Data: 2002-09-27 10:32:26
    Od: g...@p...onet.pl

    > Ze niby jak? Pytam z czystej ciekawosci.

    Ciekawe czy to jest realne ;)
    Bank wyznacza linie kredytowa na podstawie wpływów na rachunek.
    Przerzucam sobie pieniądze (z linii kredytowej :))
    np. 10 tys w styczniu w jedna strone, w lutym 10 tys z powrotem
    po pół roku średnie wplywy 5 tys.
    Nowa wartość limitu 15-25 tys w zależności od banku.
    i tak w kólko
    jak dojde do miliona "emigruje" na Bahama albo zostaje politykiem ;)

    pozdr
    Grzesiek

  • 7. Data: 2002-09-27 10:45:40
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Ciekawe czy to jest realne ;)
    > Bank wyznacza linie kredytowa na podstawie wpływów na rachunek.

    a nie dochodow ?

> [...]
    > po pół roku średnie wplywy 5 tys.
    > Nowa wartość limitu 15-25 tys w zależności od banku.

    chyba raczej nie dojdzie :)

  • 8. Data: 2002-09-27 10:47:25
    Od: i...@w...pl

> [...]
    >
    > ale w podpisanej przeze mnie umowie kredytowej z Multinbankiem  nie ma ani
    > słowa o konieczności likwidacji limitów w innych bankach.

    Jeżeli klient składa wniosek o linię kredytową w MultiBanku i zarazem wyraża
    chęć rezygnacji z linii w innym banku, to otrzymuje do podpisu stosowne
    oświadczenie, że nie korzysta i nie będzie korzystać z linii w banku "jakimś
    tam", w którym posiada rachunek o numerze "jakimś tam". W Twoim przypadku mogło
    się zdarzyć, że:
    1. Pacownik placówki zapomniał podać Ci oświadczenie do podpisu
    2. Zapomniałeś, że taki druk podpisywałeś

    Pzdr.
    cougar

  • 9. Data: 2002-09-27 10:57:56
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > się zdarzyć, że:
    > 1. Pacownik placówki zapomniał podać Ci oświadczenie do podpisu
    > 2. Zapomniałeś, że taki druk podpisywałeś

    Dzieki
    teraz muszę sobie przypomnieć kto zapomniał ;)