    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank na 5+ :-)
    Date: Mon, 9 Dec 2002 22:21:26 +0100

    > Ciesz sie, ze VE multi nie mozna placic w inecie ;-)
    > A co powiesz na VE Millennium ktora ma limit do 1000zl ;-) albo VE VWBD do
    > 2000zl ;-)) VE fortis 3000zl, VE KB 3000-5000zl, albo _wiekszosc_ kart
    > maestro ktora nie ma _wcale_ ubezpieczenia - np. citi, inteligo ;(( I tak
    > dobrze, ze jest jakiekolwiek ubezpieczenie, a niebawem dodatkowo bedzie
    > mozliwosc ustawienia limitow itd. ;-)

    A co to za argument że ktoś oferuje rozwiązanie jeszcze gorsze???

    Podtrzymuję iż każna karta, która ma limit (lub co gorsza jego brak) większy
    niż oferowane zabezpieczenie jest niebezpieczny. Złaszcza, gdy dotyczy to VC
    (o której - przypominam - tu mówimy). I tyle.

    > A widziales zeby ktos zrobil karta _plaska_ fraudy na wiecej niz 1000zl ?
    Bo
    > ja nie. I to te 1000zl, to bylo z winy banku (maestro bzwbk), ktory skopal
    > zastrzezenie karty.

    Powtarzam - mówimy tu o VC.

    Poza tym ja w ogóle mało fraud'ów widziałem ponieważ nie jestem pracowniem
    banku a nie przypominam sobie o obowiązku banków publikowania ich statystyk.

    VC,

    > Tak to juz jest z wypuklymi ;-) Coz, dlatego lepiej miec do konta karte
    > plaska.

    Zgadzam się, iż z mojego wywodu właśnie taki da sie wysnuć wniosek.