  • 11. Data: 2002-02-15 01:26:17
    Temat: Odp: [MultiBank - VC]
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> napisal
    > Użytkownik "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> napisał

    > > Z Lodzi szlo ??? A nie w Wawy ?
    > Co Cię tak zdziwiło? COKP Łódź 2.

    Hmm... az poszukam, moze mam jeszcze jakies koperty.
    Wydawalo mi sie, ze to wysylane jest z Wawy, przeciez Multi tych kart nie
    tloczy (chyba).
    Tzn. na pewno jakas karte mi wysylano z Wawy, ale moze to byla mBanku.

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 12. Data: 2002-02-15 17:38:00
    Temat: Re: [MultiBank - VC]
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tloczy (chyba).
    > Tzn. na pewno jakas karte mi wysylano z Wawy, ale moze to byla mBanku.

    wlasnie dzis dostalem VC - zaadresowane C.O.K.P skr poczt 2202, 90-959 Lodz
    a nadano z Warszawa 12 (Praga) :-)

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-02-15 18:32:13
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a4jj3t$cbv$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> napisał w wiadomości

    > wlasnie dzis dostalem VC - zaadresowane C.O.K.P skr poczt 2202, 90-959
    Lodz
    > a nadano z Warszawa 12 (Praga) :-)

    No wlasnie Konrad, dlatego sie dziwilem.
    Ale skoro Ty dostales z Lodzi... OK. Widocznie to do Ciebie jakos inaczej
    wyslali.

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 14. Data: 2002-02-15 18:34:19
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wlasnie dzis dostalem VC - zaadresowane C.O.K.P skr poczt 2202, 90-959 Lodz
    > a nadano z Warszawa 12 (Praga) :-)

    Faktynie. Nie zwróciłem uwagi na pieczątkę. :-)

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"