  • 1. Data: 2002-02-13 10:34:26
    Temat: Zaufać bankom?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    w obliczu niepoczytalnych ruchów Intelusia zacząłem rozważać naszą
    naiwność. Pomijam już tutaj omawiany temat ,,Bank wprowadzi opłatę
    1000zł i z buta''. Ale wpadłem na inny aspekt -- najczęściej nie mamy
    żadnych dowodów na stan konta! Fundusze Gwarancyjne i inne takie nie
    zapobiegną sytuacji, gdy loguję się do takiego Intelusia czy innego
    mBanka i widzę stan konta 0zł.

    W tak opluwanym Pekao SA mam zestaw wyciągów i operacje potwierdzane
    imieniem i nazwiskiem stosownego pracownika, więc kolekcjonując je
    staję się wiarygodnym klientem i mam szanse dochodzić swojego. Ale
    jakie mam gwarancje, że Inteluś pewnego dnia nie powie ,,ale Pan ma
    przecież martwe konto od roku. Kasa? Jaka kasa? Żadnej tam nie
    było!''?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-02-13 10:57:43
    Temat: Re: Zaufać bankom?
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message > staję się
    wiarygodnym klientem i mam szanse > Ale jakie mam gwarancje, że Inteluś
    pewnego dnia nie powie ,,ale Pan ma
    > przecież martwe konto od roku. Kasa? Jaka kasa? Żadnej tam nie
    > było!''?

    Słowo "bank" zobowiązuje.
    Nie ma podstaw do twierdzeń, że to "bank-krzak."

    W ostateczności
    przedstawisz potwierdzenia przelewów z innych banków.
    i niech się tłumaczą co zrobili z tymi pieniędzmi :-))

    BAH

  • 3. Data: 2002-02-13 11:24:23
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Nie ufaj nikomu.

  • 4. Data: 2002-02-13 11:26:53
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > W tak opluwanym Pekao SA mam zestaw wycišgów i operacje potwierdzane
    > imieniem i nazwiskiem stosownego pracownika,

    To widac jestem w innym banku, a tak samo sie nazywa.
    Z pol roku temu rozpatrzyli moja reklamacje , na odpowiedzi panie sie
    podpisaly jak trzeba, obecnie tez dostalem odpowiedz na reklamacje ... i
    kto sie podpisal ...nikt , tylko pieczatka banku.

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 5. Data: 2002-02-13 11:28:18
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

> [...]
    > jakie mam gwarancje, że Inteluś pewnego dnia nie powie ,,ale Pan ma
    > przecież martwe konto od roku. Kasa? Jaka kasa? Żadnej tam nie

    no w sumie... :\
    Chyba zaloze e-superkonto w tym molochu pkobp.
    Oprocentowanie maja rozsadne w porownaniu do telepekao24.

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 6. Data: 2002-02-13 11:34:03
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Dante" <d...@h...com> napisał w wiadomości

    > Nie ufaj nikomu.

    nawet sobie ;)))

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 7. Data: 2002-02-13 12:06:10
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pewnego dnia nie powie ,,ale Pan ma
    >
    > Słowo "bank" zobowiązuje.
    > Nie ma podstaw do twierdzeń, że to "bank-krzak."

    Hmm, ale Inteligo rekami i nogami broni sie przed okreslaniem ich mianem
    "banku" :)

    PP

  • 8. Data: 2002-02-13 15:47:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Feb 2002 11:34:26 +0100, w
    <0...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    [...]

    Ale masz problemy...

    Wpłacasz do Inteligo czy mBanku w ich kasie? Nie.
    To masz jakieś dowody na przekazanie im Twojej kasy (przelew z innego
    banku).

    Niech teraz mBank/Inteligo udowodni, że nie mają Twojej kasy.

  • 9. Data: 2002-02-13 15:57:13
    Od: "chip" <p...@i...pl>

> [...]
    > banku).
    >
    > Niech teraz mBank/Inteligo udowodni, że nie mają Twojej kasy.

    A maja?

  • 10. Data: 2002-02-13 16:19:55
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "chip" <p...@i...pl> napisał w wiadomości