  • 1. Data: 2002-02-13 11:00:53
    Temat: Pekao SA - bzdury na www, bzdury w teleserwisie.
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    nie ma sensu wierzyc temu, co wypisuja na swoich stronach.
    poszedlem do oddzialu zalatwic Eurokarte do eurokonta plus. zgodnie z
    informacjami na www (klienci indywidualni - karty platnicze -
    Eurokarta oraz Karta Visa Concerto):
    "Aby otrzymać kartę:
    -należy wypełnić wniosek o Eurokartę lub kartę Visa Concerto albo o
    obie karty i złożyć go w placówce Banku lub - w przypadku Eurokonta
    WWW - przesłać za pośrednictwem Internetu do Telepekao 24,
    -w ciągu 14 dni roboczych Bank podejmuje decyzję dotyczącą wydania
    kart i wysokości limitu wydatków."

    niestety to nie wszystko. potrzebne zaswiadczenie o zarobkach na ich
    blankiecie. dla innych kart ta informacja jest zamieszczona.
    ciekawe czy cos jeszcze bedzie potrzebne?

    do teleserwisu mam z kolei taka uwage. automat wyczytujacy numer
    rachunku, na ktory robie przelew, podaje jego srodkowy segment (to, co
    jest po numerze banku). wg nowej numeracji, ten segment to przewaznie
    0000... czyli aktualnie ten sposob identyfikacji wzial w leb - trzeba
    miec sciage jaki rachunek pod jaka cyferka (1-9) zostal zadeklarowany.
    poprzednio wystarczylo spojrzec na otrzymany do zaplaty rachunek i
    zidentyfikowac go po srodkowej grupie cyfr.
    Laik

  • 2. Data: 2002-02-13 11:41:51
    Temat: Re: Pekao SA - bzdury na www, bzdury w teleserwisie.
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Laik napisal:
    >[...]
    > niestety to nie wszystko. potrzebne zaswiadczenie o zarobkach na ich
    > blankiecie. dla innych kart ta informacja jest zamieszczona.
    > ciekawe czy cos jeszcze bedzie potrzebne?

    mysle, ze jeszcze moga poprosic Cie o krotka informacje ;)
    http://www.pekao.com.pl/g/infownioskodawcy.pdf

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 3. Data: 2002-02-13 11:53:20
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski).

    >mysle, ze jeszcze moga poprosic Cie o krotka informacje ;)
    >http://www.pekao.com.pl/g/infownioskodawcy.pdf

    taaa, tego badziewiaka tez dostalem (ksero a la egipskie papirusy) juz
    go zmeczylem. :)
    na szczescie mozna to wypelnic prawie od reki - majac dowod osobisty i
    w miare nieduza skleroze. :-)
    Laik