  • 1. Data: 2002-02-13 11:06:51
    Temat: [MultiBank - VC]
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    witam,

    ile czekaliście na kartę od dnia, w którym skasowali wam konto opłatą za
    kartę?

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 2. Data: 2002-02-13 12:22:01
    Temat: Re: [MultiBank - VC]
    Od: "baynet" <b...@p...onet.pl>

    3 dni

  • 3. Data: 2002-02-13 14:11:27
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    Czy VC w multibanku moze dostac kazdy kto ma u nich konto.. czy trzeba
    pokazac zaswiadczenie o zarobkach??

    Pozdrawiam,

    Czapla

  • 4. Data: 2002-02-13 14:15:25
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >witam,
    >
    >ile czekaliście na kartę od dnia, w którym skasowali wam konto opłatą za
    >kartę?

    Jakieś 3 do 5 dni i przyszła pocztą. Dzień później PIN. No ale szło to z Łodzi
    do W-wy, a poczta to poczta.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-02-13 18:06:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy VC w multibanku moze dostac kazdy kto ma u nich konto.. czy trzeba
    > pokazac zaswiadczenie o zarobkach??

    Kazdy, ale z wplywami co najmniej 1000 zl :)
    (kazdy kolor ino ma byc czarny).
    A wlasnie - ta kasa nie moze tylko wleciec i wyleciec z konta - ma troche
    tam pobyc, przydalyby sie takze jakies transakcje zwykla karta (z tego co
    bylo na liscie).
    Innym sposobem jest przedstawienie wyciagu z innego banku (6 miechow chyba
    jakos tak).
    Karte dostajesz po 3 miesiacahc wplywow.
    Mozesz zamowic w Multilinii albo w oddziale.

    Swoja droga- kiedy tak w innych bankach wpowadza???

  • 6. Data: 2002-02-13 19:42:05
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Z tymi wpływami po 1000 PLN to rzeczywiście jest różnie... Ja wpłacałem po
    1000 i następnego lub góra drugiego dnia przelew out lub euronet i:
    1.pierwszy wniosek o VC odrzucili (złożyłem go przez multilinię)
    2. drugi złożyłem w oddziale na Królewskiej (z rożnych źródeł słyszałem, że
    w oddziałach są bardziej liberalni) - miła pani się krzywiła i powiedziała,
    że nie wie co z tym fantem zrobią, ale dziś zdjęli mi z konta 25 :))

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 7. Data: 2002-02-13 21:41:35
    Temat: Odp: [MultiBank - VC]
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik alexy <a...@w...pl> napisal

    > Jakieś 3 do 5 dni i przyszła pocztą. Dzień później PIN. No ale szło to z
    Łodzi
    > do W-wy, a poczta to poczta.

    Z Lodzi szlo ??? A nie w Wawy ?

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 8. Data: 2002-02-14 14:54:27
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > miła pani się krzywiła i powiedziała,
    > że nie wie co z tym fantem zrobią, ale dziś zdjęli mi z konta 25 :))
    A dlaczego nie 35 ??

  • 9. Data: 2002-02-14 14:58:45
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    bo to Multi - Jestem (studenckie)