  • 1. Data: 2002-02-13 10:29:58
    Temat: Re: Oferta dla banków
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    !!!!!!!!PLONK WARRING!!!!!!!!!!!!

    Dziwię się że nikt z grupowiczów na to nie reaguje.
    Niedługo to z listy dyskusyjnej o bankach, zrobi się lista z reklamami.
    Takie posty jak ten powyżej trzeba tępić w zarodku, objechać. Jak
    właściciel zobaczy że umieszczanie ogłoszeń na listach dyskusyjnych
    przynosi mu straty (będzie traktowany nie poważnie) zamiast spodziewanych
    zysków, to więcej swoich śmieci tu nie przysle.

    W ciągu doby to z tego co widzę już trzeci post tego typu.

    Kamil
    c...@h...pl
    ps. Forex jak został wyśmiany to przestał swój spam tu wysyłać.
    Więc może to jest metoda ?

  • 2. Data: 2002-02-13 10:30:09
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]Nie "nie reaguje" tylko plonkuje po cichu. Po co nadmiernie

  • 3. Data: 2002-02-13 10:44:07
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    >[BB]Nie "nie reaguje" tylko plonkuje po cichu. Po co nadmiernie
    > rozwijac takie watki?

    Tylko te po cichu spowoduje, że za miesiąc zamiast 3 będzie się pojawiać 7
    postów dziennie tego typu.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 4. Data: 2002-02-13 10:55:48
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    > Tylko te po cichu spowoduje, że za miesiąc zamiast 3 będzie się pojawiać 7
    > postów dziennie tego typu.
    A myslisz, ze takie napominanie cos zmieni??? :) Optymista. Ci ludzie sa
    niereformowalni!

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 5. Data: 2002-02-13 11:31:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A myslisz, ze takie napominanie cos zmieni??? :) Optymista. Ci ludzie sa
    > niereformowalni!

    Ja mysle, ze taka firma sala upadnie, bo nie sadze aby przez zamieszczenie
    ogloszenia na newsach dostala choc jedno zlecenie. A jak sama nie upadnie to
    ktos jej pomoze np. wykorzystujac UOKiK oraz §16 ust 1

    Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególności:
    [...]
    5) reklama, która stanowi istotną ingerencję w sferę prywatności, w
    szczególności przez uciążliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesyłanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    nadużywanie technicznych środków przekazu informacji.

    Jesli nie moga sobie pozolic na wyslanie normalnych ofert do kilkudziesieciu
    bankow to jest pewien, ze najnizsza kara nalozona przez UOKiK, lub
    jakikolwiek spor z UOKiK wykonczy ich fanansowo ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 6. Data: 2002-02-13 11:37:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > np. wykorzystujac UOKiK oraz §16 ust 1

    No, tak... byloby warto dodac jeszcze czego ma byc ten §16 ;), wiec
    uzupelniam
    Ustawa z dn. 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

    Maciej