  • 1. Data: 2005-01-07 16:39:10
    Temat: [Multi] nowa placowka w Lodzi
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    witam,

    dzis jadac tramwajem po al.Pilsudskiego zauwazylem, ze miedzy Hotelem IBIS,
    a kinem SilverScreen powstaje w nowa multiplacowka:) w miejscu gdzie
    przedtem byla jakas knajpka...
    wyjdzie na to, ze w bliskim sasiedztwie beda 3 bankomaty bezprowizyjne dla
    klientow mBanku i MultiBanku (bankomat BZWBK, Euronet w placowce mBanku przy
    Centralu II, no i bankomat w nowootwieranej plocowce).

    pozdrawiam,
    tomek

  • 2. Data: 2005-01-07 19:00:03
    Temat: Re: [Multi] nowa placowka w Lodzi
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "tomek" <s...@S...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    przy
    > Centralu II, no i bankomat w nowootwieranej plocowce).

    Chyba nie - jaki jest sens umieszczania tam kolejnego bankomatu? No chyba,
    że uważają, że im się to opłaci. Jak dla mnie powini pomyśleć o bankomacie
    np na placu Dąbrowskiego, albo gdzieś w okolicy Narutowicza/Kopcińskiego.
    Ale to takie moje prywatne potrzeby ;)

    Pozdr.
    Onzo

  • 3. Data: 2005-01-07 19:11:34
    Od: Pimpf <depeszek_72__B-E-Z@TE-GO_go2.pl>

    Dnia Fri, 7 Jan 2005 17:39:10 +0100, tomek napisał(a):

    > wyjdzie na to, ze w bliskim sasiedztwie beda 3 bankomaty bezprowizyjne dla
    > klientow mBanku i MultiBanku (bankomat BZWBK, Euronet w placowce mBanku przy
    > Centralu II, no i bankomat w nowootwieranej plocowce).

    Zapomniales jeszcze o 2 Euronetach w Galerii Lodzkiej...
    --
    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2005-01-07 22:23:28
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "Pimpf" <depeszek_72__B-E-Z@TE-GO_go2.pl> napisał w wiadomości
    > Zapomniales jeszcze o 2 Euronetach w Galerii Lodzkiej...

    racja!! zapomnialem...

    a mnie brakuje bankomatu BZWBK lub Euronetu na Retkini :)

    pozdr,
    tomek

  • 5. Data: 2005-01-07 22:44:12
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Onzo" <b...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > np na placu Dąbrowskiego, albo gdzieś w okolicy Narutowicza/Kopcińskiego.

    Jest BZWBK na Sienkiewicza niedaleko Narutowicza. Do tego Euronet na
    Fabrycznej.

    pzdr
    topjes

  • 6. Data: 2005-01-07 22:44:55
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Pimpf" <depeszek_72__B-E-Z@TE-GO_go2.pl> wrote in message

    > Zapomniales jeszcze o 2 Euronetach w Galerii Lodzkiej...

    Do tego Euronet na Pietrynie koło Rossmana

    pzdr
    topjes

  • 7. Data: 2005-01-07 23:12:07
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 7 Jan 2005 23:44:12 +0100, "topjes" <n...@d...rady> wrote:

    >Jest BZWBK na Sienkiewicza niedaleko Narutowicza. Do tego Euronet na
    >Fabrycznej.

    Jak już się tak oddalamy od pl.Dąbrowskiego, to BZWBK jest też w
    budynku hotelu Centrum
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2005-01-07 23:41:38
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "topjes" <n...@d...rady> napisał w wiadomości

    > Jest BZWBK na Sienkiewicza niedaleko Narutowicza. Do tego Euronet na
    > Fabrycznej.

    No tak tylko to już trzeba się przejść kawałek a moje lenistwo jest spore ;)
    Ogólnie w moim przypadku chodzi o to, żeby można było wypłacić kasę bez
    konieczności kasowania dodatkowego biletu. Rzeczywiście - Fabryczny
    najbliżej.

    Pozdr,
    Onzo

  • 9. Data: 2005-01-11 15:08:12
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "Onzo" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba nie - jaki jest sens umieszczania tam kolejnego bankomatu? No chyba,
    > że uważają, że im się to opłaci. Jak dla mnie powini pomyśleć o bankomacie

    przechodzilem dzis wlasnie obok ten nowej-jeszcze-nie-otwartej placowki.
    i wyraznie widac, ze juz stoi bankomat, stosiko z kompem, etc...
    a wiec jednak przybedzie bankomacik ...

    pozdr,
    tomek

  • 10. Data: 2005-01-11 16:13:23
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    > przechodzilem dzis wlasnie obok ten nowej-jeszcze-nie-otwartej placowki.
    > i wyraznie widac, ze juz stoi bankomat, stosiko z kompem, etc...
    > a wiec jednak przybedzie bankomacik ...

    Czyli ewidentny brak myślenia. 5 bankomatów obok siebie, a są miejsca gdzie
    ich ewidentnie brakuje....

    Pozdr.
    Onzo