  • 1. Data: 2005-01-07 16:15:13
    Temat: Jak założyć konto bankowe w US przez internet? Czy są odzielne konta dla firmy?
    Od: "Piotr E." <p...@b...humanqapitals.pl>

    Pytanie jak w tytule.
    Proszę o odpowiedź
    P E

  • 2. Data: 2005-01-07 16:18:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr E. <p...@b...humanqapitals.pl> wrote:
    > Pytanie jak w tytule.
    > Proszę o odpowiedź
    > P E

    Poleciec tam, zalatwic sobie numer SSN i wejsc do pierwszego lepszego
    praktycznie banku.
    Prawda, ze proste? :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-08 18:52:45
    Od: "LK" <u...@o...pl>

    Ale chodzi o to jak to zrobić przez intrerent??

  • 4. Data: 2005-01-10 13:47:05
    Od: V <v...@o...pl>

    LK wrote:

    > Ale chodzi o to jak to zrobić przez intrerent??

    A poczytaj archiwum, człowieku, wielokrotnie było wałkowane.

    --
    == And.
    ==

  • 5. Data: 2005-01-11 14:55:41
    Od: "Piotr E." <p...@b...humanqapitals.pl>

    łoł, dzięki. Wiele się dowiedziałem z twojej odpowiedzi. Jakoś szukam i nie
    mogę znaleść. Jeśli już tak bardzo się wysiliłeś by mi odpowiedzieć to
    przynajmniej mogłeś powiedzieć coś wartościowego.

  • 6. Data: 2005-01-11 14:58:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Piotr E. wrote:
    > łoł, dzięki. Wiele się dowiedziałem z twojej odpowiedzi. Jakoś szukam
    > i nie mogę znaleść. Jeśli już tak bardzo się wysiliłeś by mi
    > odpowiedzieć to przynajmniej mogłeś powiedzieć coś wartościowego.

    Niedawno było o tym. Jak masz problem, żeby to znaleźć, to jak chcesz
    zakładać konto za oceanem? Nie za trudne to aby dla Ciebie :-) ?

  • 7. Data: 2005-01-14 08:56:17
    Od: "Piotr E." <p...@b...humanqapitals.pl>

    Niestety polskie listy mają to do siebie że mało kto pomaga ale każdy
    zabiera głos.
    Wszystko jest proste i można samemu i ja to znajdę samemu.
    Powiedz mi tylko to po co jest ta lista z uczestnikami o takim podejściu?

  • 8. Data: 2005-01-14 10:40:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Piotr E. wrote:
> [...]
    > Wszystko jest proste i można samemu i ja to znajdę samemu.
    > Powiedz mi tylko to po co jest ta lista z uczestnikami o takim

    Uważasz, że ktoś ma tracić czas na odpowiadanie tego samego codziennie?
    Takie samo pytanie jak Twoje padło tu 2-3 dni temu. Padła też odpowiedź. Jak
    masz problem z odszukaniem przez google postu sprzed 2-3 dni, to jak chcesz
    zakładać konto w USA? Pytam poważnie.