  • 1. Data: 2005-01-07 15:39:43
    Temat: Mbank VS Lukas Bank- kredyt na refinansowanie - Moja historia :-) Troszkie długie
    Od: "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl>

    Hello. Jeżeli ktoś będzie sie refinansował w mbanku to niech to przemyśli:-(
    Ja już nie moge. To jest mój mail do mBanku

    "Jestem Państwa klientem praktycznie od początku powstania banku. mój numer
    klienta (xxxxxxxx). Obecnie staram sie o kredyt na refinansowanie innego
    kredytu hipotecznego. Od samego początku załatwiam wszystko przez Expander-a
    bo mam pozytywne doświadczenia. Wszystko szło dobrze dopóki kontakt miałem z
    osobą z expandera. Po tym jak Państwo zaczeli finalizować sprawę rozpoczą
    sie koszmar. A to Pani w banku nie może mi powiedzieć jakie są opłaty bo nie
    wie "Bo my sprzedajemy kredyty i nie wiemy jakie są opłaty sądowe". Niby ma
    racje ale jak ktoś sprzedaje samochód to jest w stanie obliczyć ile będzie
    kosztowało ubezpieczenie. Po drugie Pani wysyła mnie do banku po weksel. A
    gdzie ja przyszedłem ? Na dworzec ??. Pomijam już fakt ze Pani nie była w
    stanie odpowiedzieć na praktycznie żadne z pytań. Nie bardzo wiem po co się
    zwalniałem z pracy. Trzeba było przysłać umowe pocztą. Tak samo bym się
    niczego nie dowiedział, a oszczędził bym sobie zrywania się z pracy. A i
    Państwa koszty były by mniejsze. Wymagacie Państwo ubezpieczenia mieszkania.
    Bardzo dobrze, tylko może mi ktoś w końcu powie jakie ma być ubezpieczenie i
    które towarzystwa akceptuje bank. Ponieważ w umowie jest traki zapis a
    informacji jak zawsze nie można się doprosić. Dziś byłem w sądzie (w sprawie
    księgi wieczystej) z dokumentami od państwa. Okazało się ze mogę sobie nimi
    wytapetować pokój, albo inne pomieszczenie. Sąd wymaga dostarczenia wniosku
    na ICH drukach. Wydawać by się mogło ze skoro Państwo sprzedajecie kredyty
    to powinniście o tym wiedzieć. A więc wysyłam do osoby prowadzącej moją
    sprawę maila około 9:00 dziś z prosbą o podanie informacji co mam gdzie po
    wpisywać żeby nie było żle wypełnionych dokumentów i żeby Państwo nie robili
    problemów. Jest 15:40 i co ? I nic. 0 odzewu. Skoro Państwo są bankiem
    internetowym wypadało by czytać poczte.
    Jeżeli nie chcą mi Państwo dac kredytu to proszę powiedziec. Pójde do
    konkurencji. Jeżeli sprawa jest dalej aktualna to proszę o odpowiedź na
    przesłane przeze mnie maile. Prosił bym również o zmianę osoby mnie
    obsługującej gdzyż nasza komunikacja mimo moich checi nie układa się
    pomyslnie.
    A teraz moja historia z Lukasa, jak ubiegałem się o kredyt Wizyta 1.
    Potrzebujemy nastepujące dokumenty - dostałem spis, Wizyta 2 dostarczenie
    dokumentów. po dostarczeniu lukas nie wywiązał się z obiecywanego tygodnia
    bo zajeło im 2 tygodnie posprawdzanie. Info ze kredyt przyznany :-).
    Mail z pytaniem co ma być wpisane w akcie notarialnym - odpowiedź tego
    samego dnia w gotowymi regółkami.
    Wizyta 3. podpisanie umowy, podpisanie papierków, deklaracji, weksli które
    już tam były, ubezpieczeń które bank załatwił Wizyta 4. wizyta w banku ze
    sprzedającym załatwienie wszystkich szczegółów.
    0 wizyt w sądzie wszystko załataił bank. 0 latania po firmach
    ubezpieczeniowych, urzędach skarbowych.
    A u Państwa - tragedia. :-(
    Spis moich maili
    1. 29.12.2004 godz 12:17. bez odpowiedzi 2. 3.1.2005 godzina 14:40 bez
    odpowiedzi 3. 7.1.2005 godzina 9:21 bez odpowiedzi 4. 7.1.2005 godzina 9:23
    bez odpowiedzi
    No cóż to zestawienie jest IMHO miażdzące dla Państwa w zestawieniu z
    lukasem
    Mam nadzieje ze w przyszłym tygodniu ktoś się ze mną skontaktuje, jak nie to
    zmieniam bank.
    Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania do mnie proszę o info. Jestem
    dostępny pod telefonem XXXXXXXXX
    Pzdr.
    "