  • 1. Data: 2006-01-05 17:18:16
    Temat: Moneybookers - czy ktos tu tego uzywa ?
    Od: "Foto" <k...@a...net.pl>

    Witam
    Mam takie pytanie do kogos kto tego dluzej uzywa

    Bo mam konto MoneyBookers, dostalem wplate w euro ale wszystko widze w PLZ.
    To jest do bani. Ja chce to miec w euro bo bede przesylal wplaty na konto w
    banku niemieckim.
    Nigdzie nie widze zeby mozna to bylo zmienic.

    w zwiazku z tym ze chyba przy rejestracji sie wybieralo walute, moge miec np
    2 konta ?
    Jedno do euro a drugie do USD ?
    No i jak zmienic walute w koncie ktore juz uzywam.
    Nie chce zlotowek.

    I Panie swiec nad dusza BidPaya. Amen.

    Marcin
    marcin --at-- polandmet ---- com

  • 2. Data: 2006-01-05 17:59:51
    Temat: Re: Moneybookers - czy ktos tu tego uzywa ?
    Od: z <...@...z>

    Waluta jest automatycznie zamieniana przy wpłacie na wybraną.

  • 3. Data: 2006-01-05 18:19:12
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Foto <k...@a...net.pl> wrote:
    > Nigdzie nie widze zeby mozna to bylo zmienic.

    Nie da się zmienić, zawsze będziesz miał tą walutę którą wybrałeś przy
    zakładaniu. Może przeszłoby zamknięcie konta i otwarcie jeszcze raz, ale
    nie wiem.

    > w zwiazku z tym ze chyba przy rejestracji sie wybieralo walute, moge miec np
    > 2 konta ? Jedno do euro a drugie do USD ?

    Nie można.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html

  • 4. Data: 2006-01-05 18:40:00
    Od: "Crazy" <j...@w...pl>

> [...]
    > 2 konta ?
    > Jedno do euro a drugie do USD ?
    > No i jak zmienic walute w koncie ktore juz uzywam.

    Napisz do nich o zmiane.
    Konto ma sie w jednej walucie, jak wyslasz do kogos kto ma np chf a Ty masz
    AUD to automatycznie ona dostaje chf.