  • 1. Data: 2009-05-29 18:07:45
    Temat: Uwaga na kończące się e-lokaty Getinbanku.
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl>

    Własnie kończą się lokaty na 8% zakładane 3 miesiące temu w Getinbanku.
    Jeżeli ktoś jeszcze nie zrobił dyspozycji na ostatni dzień okresu umownego
    to niech ma na uwadze, że lokata odnowi się na warunkach "lokaty
    wiosennej" - 3 miesiące, 6%. Zerwanie odnowionej lokaty przed upływem 30 dni
    to nie zwyczajowa utrata odsetek ale kara umowna w wysokości 1% ulokowanej
    kwoty! Taką informację uzyskałem w rozmowie tel. z bankiem. Na stronie Getin
    nie znalazłem żadnego regulaminu Lokaty Wiosennej.
    Mirek.

  • 2. Data: 2009-05-29 18:22:07
    Temat: Re: Uwaga na kończące się e-lokaty Getinbanku.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "mirek" <m...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ulokowanej kwoty! Taką informację uzyskałem w rozmowie tel. z bankiem. Na
    > stronie Getin nie znalazłem żadnego regulaminu Lokaty Wiosennej.

    Niekoniecznie odnowi sie jako "wiosenna " na 6%. Bardziej prawdopodobne , ze
    odnowi się jako standardowa 3 miesięczna na 4,5%. A w nowym regulaminie
    kara obowiązuje w przypadku wycofania pieniędzy nawet na drugi dzień po
    dacie odnowienia.

    Wiatrak

  • 3. Data: 2009-05-29 18:49:13
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > ze odnowi się jako standardowa 3 miesięczna na 4,5%. A w nowym
    > regulaminie kara obowiązuje w przypadku wycofania pieniędzy nawet na

    Trzeba było dać dyspozycję przelania kwoty na rachunek wraz z odsetkami na
    rachunek po zakończeniu, a nie dyspozycję odnowienia i nie ma naprawdę
    żadnego problemu.
    pozdrowienia

    Waldek

  • 4. Data: 2009-05-29 20:03:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:gvp8v3$9a9$1@node2.news.atman.pl

    [ciach]

    Rozumiem jednak, że jeżeli złożyłem dyspozycję aby lokata była nieodnawialna
    (dyspozycja złożona przy zakładaniu lokaty z poziomu serwisu
    transakcyjnego - środki mają wrócić po zakończeniu lokaty na rachunek, z
    którego lokata była zakładana) to nie mam się czego obawiać i tylko
    pozostaje czekać na powrót pieniędzy z lokaty na rachunek TOP.

  • 5. Data: 2009-05-29 20:03:42
    Od: Peet <w...@y...com>

    waldek pisze:

    > Trzeba było dać dyspozycję przelania kwoty na rachunek wraz z odsetkami na
    > rachunek po zakończeniu, a nie dyspozycję odnowienia i nie ma naprawdę
    > żadnego problemu.
    > pozdrowienia

    Jak wypełniałem wniosek w internecie to nie było opcji wypłaty na konto.

  • 6. Data: 2009-05-29 20:11:50
    Od: Peet <w...@y...com>

    mirek pisze:
> [...]
    > wysokości 1% ulokowanej kwoty! Taką informację uzyskałem w rozmowie tel.
    > z bankiem. Na stronie Getin nie znalazłem żadnego regulaminu Lokaty

    Ciekawe jak to jest, ja mam lokatę na 3m na 7% i w umowie którą z
    bankiem podpisywałem nie ma nic o karach umownych, pojawiły się one
    dopiero później. Na mój chłopski rozum ta nowa umowa nas nie obowiązuje
    bo weszła później.

  • 7. Data: 2009-05-29 20:15:06
    Od: Peet <w...@y...com>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > którego lokata była zakładana) to nie mam się czego obawiać i tylko
    > pozostaje czekać na powrót pieniędzy z lokaty na rachunek TOP.

    Możliwość powrotu kasy na konto mieli tylko ci którzy mieli pakiet
    egetin, jeśli zakładałeś tylko lokatę jak ja, to nie było takiej opcji.

  • 8. Data: 2009-05-29 20:21:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Peet" news:gvpd9r$3mm$2@news.vectranet.pl

    > Możliwość powrotu kasy na konto mieli tylko ci którzy mieli pakiet
    > egetin, jeśli zakładałeś tylko lokatę jak ja, to nie było takiej opcji.

    Mam pakiet egetin i dyspozycję o powrocie kasy złożyłem przy zakładaniu
    lokaty. A więc mogę (chyba) spać spokojnie.

  • 9. Data: 2009-05-29 20:23:24
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > podpisywałem nie ma nic o karach umownych, pojawiły się one dopiero
    > później. Na mój chłopski rozum ta nowa umowa nas nie obowiązuje bo weszła

    zwróć uwagę, że w tytule postu jest e-lokata czyli lokata zakładana droga
    elektroniczną przez www.gb24.pl
    w dokumencie
    https://www.gb24.pl/uploads/pliki/ind/podrecznik_uzy
    tkownika_gb24tan.pdf
    jest:

    dyspozycja po zakończeniu lokaty - pole wymagane - w tym polu nalezy wybrać,
    w jaki sposób mają być zadysponowane środki po upłynięciu okresu lokaty. Są
    trzy mozliwości zadysponowania środkami lokaty:

    - przedłuz z odsetkami - po wybraniu tej opcji lokata zostania przedłuzona
    na takich samych obowiązujących warunkach wybranej lokaty, na ten sam okres
    z dodaniem odsetek do kapitału lokaty,

    - przedłuz bez odsetek - po wybraniu tej opcji lokata zostania przedłuzona
    na takich samych obowiązujących warunkach wybranej lokaty, na ten sam okres
    bez odsetek - odsetki z lokaty zostaną przesłane na rachunek, z którego
    lokata jest zakładana,
    - prześlij na rachunek - po wybraniu tej opcji lokata wraz z odsetkami
    zostanie zwrócona na rachunek, z którego jest zakładana.

    pozdr

    L.W.

  • 10. Data: 2009-05-29 20:35:50
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Peet" <w...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > podpisywałem nie ma nic o karach umownych, pojawiły się one dopiero
    > później. Na mój chłopski rozum ta nowa umowa nas nie obowiązuje bo weszła

    W momencie odnowienia się lokaty, odnawia się ona na procent obowiązujący w
    dniu odnowienia i także obowiązuje cię chyba regulamin , który jest aktualny
    w dniu odnowienia. Jest to najnormalniej w świecie nowa lokata na warunkach
    z daty odnowienia.

    wiatrak