  • 11. Data: 2009-05-29 20:06:24
    Temat: Re: Mocny artykuł z Wyborcej
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "mt" news:4a201724$1@news.home.net.pl

    > No mocny pikantny duza glebia tym bardziej ze w polsce to 99% podobno
    > katolicy.

    Chyba tylko z nazwy.

    > A kosciol uwaza ze powyzej 10% to lichwa .

    Kościół tylko powiela słowa zawarte w Starym i Nowym Testamencie :)

    PS. Tak z boku naszej dyskusji - wprowadzić w PL dwie stawki podatku 5% i
    10% i żadnych akcyz - życie stało by się lepsze :)

  • 12. Data: 2009-05-29 20:07:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > Koszerna kłamie ?

    To chyba za mocne słowo. Raczej nie zawsze całą prawdę przedstawia, albo
    ukazuje ją w niedokońca obiektywnym świetle.

  • 13. Data: 2009-05-29 20:08:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    a.googlegroups.com

    > "Jak informuje Piotr Gajdziński, rzecznik prasowy banku BZ WBK,
    > doradczyni, która zmarła w trakcie obsługi klienta, leczyła się na
    > serce. "

    Jak się czyta takie artykuły to chyba nie dziwota, że pompka "idzie na
    wakacje" :)

  • 14. Data: 2009-05-29 20:11:42
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Przy okazji lektury artykulu, zaznajomilem sie z ponizszym
    "arcydzielem":

    http://wyborcza.pl/1,87648,6655957,W_kryzysie_agencj
    e_traca__a_panie_zyskuja.html

    (I juz rozumiem, dlaczego GW nie cieszy sie najlepsza opinia.)

    Zafrapowaly mnie dwa fragmenty:

    "W dziewczyny często inwestują same agencje. [...] Popularną opcją
    jest też zaciąganie kredytów w bankach."

    oraz:

    "Ale za kilka dni wrócił i ubrany w fartuszek wycierał dziewczynom
    podłogę w kuchni, a one znowu go lały. Facet jest dyrektorem banku."

    Dzieki GW juz wiemy kto stoi za kryzysem! ;)

  • 15. Data: 2009-05-29 20:17:19
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >Ja jednak zaczne pisac pelnymi zdaniami. :)

    Mi chodziło o to że czasami to co mówi rzecznik jest dalekie od
    rzeczywistości

    Darek

  • 16. Data: 2009-05-29 20:38:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    Nie czytuję tej gazety, ale akurat to polecam. Moze to odpowiedź,
    dlaczego mimo kryzysu, nie ma problemu z kartami, kredytami itp.

    http://wyborcza.pl/1,87648,6659699,Kryzys_w_banku_za
    kazany.html

    Ja chcialbym zobaczyc artykul nt. pracy dziennikarza w dzienniku, a jeszcze
    lepiej czlowieka, ktory zajmuje sie pozyskiwaniem reklamodawcow... Nikt nie
    mowi, ze praca w banku jest latwa i nie kazdy musi tam pracowac. Z artykulu
    wynika, ze praca w oddziale jest podobna do pracy dziennikarza... pozyskac
    klienta/czytelnika mowiac mu tylko tyle zeby kupil nasz produkt reszte
    przemilczec jesli sam nie zapyta.
    Tak w ogole dziwi mnie, ze nikt nie widzi niczego niestosownego np. w
    sprzedazy karty rodzinie, zrobieniu jednej transakcji, zwieciu prowizji z
    nastepnie jej zamknieciu. Za to gdy mowi sie o tym, ze sprzedawca ma plany
    sprzedazowe to juz wielki krzyk. Banki zapewne powinny miec oddzialy na
    kazdym rogu, otwarte od 8 do 20 przez 7 dni w tygodniu, a w srodku powinni
    czekac usmiechnieci pracownicy dobrze wynagradzani ze realizacje dyspozycji
    klienta. Konta powinny byc darmowe, oprocentowane jak kredyty, bezplatne i z
    mozliwoscia bezplatnej wysplaty ze wszystkich bankomatow, a wszystkie
    transakcje walutowe powinny byc rozliczane wg. kursu sredniego NBP... a
    wtedy bysmy mieli kolejne piramidy takie jak ZUS :).

    MK

  • 17. Data: 2009-05-29 23:02:31
    Od: g...@o...pl

    > Kościół tylko powiela słowa zawarte w Starym i Nowym Testamencie :)

    Co z inflacją?

  • 18. Data: 2009-05-29 23:37:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    g...@o...pl pisze:

    > Co z inflacją?

    Kiedys inflacja "nie istniala" a jesli ktorys emitent psul swoja monete,
    to przy rozliczniach szybko ustalano jej faktyczna sile nabywcza oparta
    na zawartosci zlota.
    Chyba dopiero zasypanie rynku zlotem z Nowego Swiata zdewaluowalo
    wartosc zlota w stosunku do poprzednich stuleci.

  • 19. Data: 2009-05-30 11:10:17
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    > g...@o...pl pisze:

    > Chyba dopiero zasypanie rynku zlotem z Nowego Swiata zdewaluowalo wartosc
    > zlota w stosunku do poprzednich stuleci.

    Aleksander Macedoński wcześniej złupił wschod i zaburzył kurs zlota i
    srebra. Które zresztą miały podobną wartość.

    MichalL

  • 20. Data: 2009-05-30 12:16:56
    Temat: Re: Mocny artyku????????????
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Darek wrote:

    > Mi chodzi?o o to ?e czasami to co m?wi rzecznik jest dalekie od
    > rzeczywisto?ci

    Umarla, ale nie do konca?

    --
    Tomasz Chmielewski