  • 41. Data: 2002-06-12 08:24:43
    Temat: Re: Minimalna kwota przeprowadzenia autoryzacji
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020612081219.GC17001@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Tyle ze naprawde nie wiesz co jej szef przekazal.

    W tym wypadku mialem bo podpisala mi oswiadczenie ze nie przyjela mi
    platnoscia karta ponizej 50 PLN ze wzgledu na zarzadzenie dyrekcji.

    > No wiec jesli mieli kieds transakcje karta kradziona to nie. Po prostu
    > teraz mysla ze kazdy chce ich okrasc.

    To niech sobie ustawia FL na 0 lub niech zwroca POSa i niech nie wporwadzaja
    ludzi w blad.

    --
    JaKi

  • 42. Data: 2002-06-12 08:29:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 12, 2002 at 10:24:43AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > To niech sobie ustawia FL na 0 lub niech zwroca POSa i niech nie wporwadzaja
    > ludzi w blad.

    Jak slusznie ktos powiedzial, dyskusja jest wtedy kiedy nastepuje
    wymiana zdan osob o roznych pogladach, wiec chyba moze skonczyc ;-)

    --

    --w