  • 1. Data: 2002-04-24 13:44:34
    Temat: Rekord w mBanku :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    mBank - Wydział Bankowości Detalicznej BRE Banku SA bije rekord wirtualnej
    bankowości w Polsce.
    W najbliższych godzinach w mBanku zostanie założony ćwierćmilionowy
    rachunek. Suma depozytów zgromadzonych na rachunkach pierwszego wirtualnego
    banku wynosi ponad 1,380 mld zł. (AN)

    he he - ciekawe czy beda nagrody :)
    za WP

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-24 14:45:48
    Temat: Re: Rekord w mBanku :)
    Od: "pl.biznes.banki" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > W najbliższych godzinach w mBanku zostanie założony ćwierćmilionowy
    > rachunek. Suma depozytów zgromadzonych na rachunkach pierwszego

    Nie wiem czy nagrody, ale ma być jakaś niespodzianka:
    http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl

    Jerry