  • 1. Data: 2002-04-24 12:17:53
    Temat: OPCJE WALUTOWE
    Od: "sanisanal" <s...@p...onet.pl>

    Poszukuje konsultanta-praktyka (rejon Warszawy) , ktory wyjasnilby mi od
    strony praktycznej tematyke opcji walutowych. Moze ktos na grupie wie gdzie
    odbywaja sie jakies szkolenia z tego zakresu , ewentualnie zna osobe
    wykladajaca te zagadnienia ktora udzielilaby korepetycji-konsultacji.
    Pozdrawiam
    Sanisanal

  • 2. Data: 2002-04-25 08:19:18
    Temat: Re: OPCJE WALUTOWE
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>

    Użytkownik sanisanal <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aa679u$861$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > odbywaja sie jakies szkolenia z tego zakresu , ewentualnie zna osobe
    > wykladajaca te zagadnienia ktora udzielilaby korepetycji-konsultacji.

    Chcesz pospekulowac czy zabezpieczyc sie przed ryzykiem?

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl / Euromoney.pl