  • 31. Data: 2002-05-10 23:26:11
    Temat: Re: Minimalna kwota przeprowadzenia autoryzacji
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:3cca1185$1_2@news.vogel.pl...

  • 32. Data: 2002-05-11 07:13:23
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:3cdc5771_1@news.vogel.pl...

    > na

    z tego co widac niestety aklajerzy nie wymagaja od merchantow aby ci nie
    ograniczali platnosci karta i merchanci robia co sami chca - no prawie :-)

    --
    JaKi

  • 33. Data: 2002-06-11 12:55:16
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ograniczali platnosci karta i merchanci robia co sami chca - no prawie :-)

    I pojawia sie problem. Majac karte kredytowa musisz isc do bankomatu i
    zaplacic spora prowizje i odsetki od kredytu, z kolei punkt nie chce placic
    prowizji... bledne kolo. Mogliby cos z tym zrobic...

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2002-06-11 13:06:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 11, 2002 at 02:55:16PM +0200, Leonard Szczepanski wrote:

    > I pojawia sie problem. Majac karte kredytowa musisz isc do bankomatu i
    > zaplacic spora prowizje i odsetki od kredytu, z kolei punkt nie chce placic
    > prowizji... bledne kolo. Mogliby cos z tym zrobic...

    Kto niby? Jesli sam nie poskarzysz sie jako klient aklajerowi to zaden
    "ktos" nie robi tego za ciebie. Pamietaj ze w interesie aklajera jest
    abys w tym punkcie placil karta - on z tego ma prowizje ;-)

    --

    --w

  • 35. Data: 2002-06-11 19:46:58
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Kto niby? Jesli sam nie poskarzysz sie jako klient aklajerowi to zaden
    > "ktos" nie robi tego za ciebie. Pamietaj ze w interesie aklajera jest
    > abys w tym punkcie placil karta - on z tego ma prowizje ;-)

    Ale taz zauwaz Wojtku ze w przypadku duzych sieci aklajerzy staraja sie nie
    interweniowac. I tak maja prowizje od transakcji powyzej okreslonej kowty
    ustalonej przez merchanta.

    --
    JaKi

  • 36. Data: 2002-06-12 07:49:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 11, 2002 at 09:46:58PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Ale taz zauwaz Wojtku ze w przypadku duzych sieci aklajerzy staraja sie nie
    > interweniowac. I tak maja prowizje od transakcji powyzej okreslonej kowty
    > ustalonej przez merchanta.

    Ale jesli klient nie zaplaci, to nie dostana tej prowizji ;-)

    Poza tym mam wrazenie ze w tej sytuacji opierdziel nalezy sie nie
    konkretnemu sklepowi, ale wlasnie centrali ktora w jego imieniu
    podpisywala zbiorcza umowe.

    --

    --w

  • 37. Data: 2002-06-12 08:01:10
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Ale jesli klient nie zaplaci, to nie dostana tej prowizji ;-)

    Dokladnie, ale tak jak bylo u mnie przy platnosci ponzej 50 PLN - nie
    przyjeli i PolCard nic im nie zrobi. Tyle ze inna sprawa jest to ze z sieci
    tych sklepow zrezygnowalem od tego mometu. Choc kiedys wstapilem do jednego
    (ehhh gorace lato ;-)) i zauwazylem ze POSa juz nie bylo - Marcin wykrakal
    ;-(

    > Poza tym mam wrazenie ze w tej sytuacji opierdziel nalezy sie nie
    > konkretnemu sklepowi, ale wlasnie centrali ktora w jego imieniu
    > podpisywala zbiorcza umowe.

    Tak, panienki powiedzialy ze to dyrekcja wydale takie zarzadzenie i one
    musza sie dostosowac. I ze jak chce moge sobie dzwonic do dyrekcji a od nich
    wara ;-) Tyle tylko ze klient miomo wszystko kontakt ma ze sklepem a nie z
    centrala i w momecie "uniesienia" opierdziel zbiera sie
    kasjerka/kierownikowi.

    --
    JaKi

  • 38. Data: 2002-06-12 08:04:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 12, 2002 at 10:01:10AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Dokladnie, ale tak jak bylo u mnie przy platnosci ponzej 50 PLN - nie
    > przyjeli i PolCard nic im nie zrobi. Tyle ze inna sprawa jest to ze z sieci

    No, teraz tego juz nie wiesz ;-(

    > tych sklepow zrezygnowalem od tego mometu. Choc kiedys wstapilem do jednego
    > (ehhh gorace lato ;-)) i zauwazylem ze POSa juz nie bylo - Marcin wykrakal
    > ;-(

    To sie nalezy zapytac czy akceptuje karty, jesli odpowie ze juz nie -
    w tyl zwrot. Robie tak _bardzo_ czesto.

> [...]
    > wara ;-) Tyle tylko ze klient miomo wszystko kontakt ma ze sklepem a nie z
    > centrala i w momecie "uniesienia" opierdziel zbiera sie

    A kto powiedzial ze nie mozesz do centrali sie skarzyc? Znow
    'wewnetrzne rozporzadzenie'?

    Poza tym juz wielokrotnie spotkalem sie z lokalna (na poziomie sklepu)
    interpretacja polecen dyrekcji, wiec w tej sytuacji bardzo chetnie
    skarze sie do wierchuszki.

    --

    --w

  • 39. Data: 2002-06-12 08:12:14
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > To sie nalezy zapytac czy akceptuje karty, jesli odpowie ze juz nie -
    > w tyl zwrot. Robie tak _bardzo_ czesto.

    Ja zauwazylem ze omija sklepy gdzie nie ma naklejek ze akceptuja karty - a
    jak sa i jak tylko ktos mi rzuci ze nie mozna "bo...." to z satysfakcja
    zaczynam sie klocic ;-)

    > A kto powiedzial ze nie mozesz do centrali sie skarzyc? Znow
    > 'wewnetrzne rozporzadzenie'?

    Poraz pierwszy spotkalem sie z tak upartymi ludzim - zazwyczaj po krotkiej
    wymianie zdan karte z oporem przyjmuja a tu niestety nie chciano ;-(
    Dlartego stwierdzilem ze nie ma co skarzyc sie na panienki - nie ich wina ze
    maja takiego pracodawce.

    > Poza tym juz wielokrotnie spotkalem sie z lokalna (na poziomie sklepu)
    > interpretacja polecen dyrekcji, wiec w tej sytuacji bardzo chetnie
    > skarze sie do wierchuszki.

    Tylko tym lokalnym interpretatora mozna przemowic do rozsadku i dla spokoju
    ducha przyjma platnosc karta.

    --
    JaKi

  • 40. Data: 2002-06-12 08:15:21
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 12, 2002 at 10:12:14AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Ja zauwazylem ze omija sklepy gdzie nie ma naklejek ze akceptuja karty - a
    > jak sa i jak tylko ktos mi rzuci ze nie mozna "bo...." to z satysfakcja
    > zaczynam sie klocic ;-)

    Oczywiscie mowilem o tych co sie wycofuja z kart.

> [...]
    > wymianie zdan karte z oporem przyjmuja a tu niestety nie chciano ;-(
    > Dlartego stwierdzilem ze nie ma co skarzyc sie na panienki - nie ich wina ze

    Tyle ze naprawde nie wiesz co jej szef przekazal.

    > Tylko tym lokalnym interpretatora mozna przemowic do rozsadku i dla spokoju
    > ducha przyjma platnosc karta.

    No wiec jesli mieli kieds transakcje karta kradziona to nie. Po prostu
    teraz mysla ze kazdy chce ich okrasc.

    --

    --w