  • 1. Data: 2005-01-10 18:15:33
    Temat: Czy ktoś zamyka konto w multi?
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Właśnie, czy na stronie multibanku jest jakiś formularz zamknięcia konta? Może
    ktoś zamykał przez multilinie? Jakie są wasze opinie?

  • 2. Data: 2005-01-10 20:11:32
    Temat: Re: Czy ktoś zamyka konto w multi?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 10 Jan 2005 19:15:33 +0100, "marcib" <m...@p...gazeta.pl> wklepał(-a):

    >Właśnie, czy na stronie multibanku jest jakiś formularz zamknięcia konta? Może
    >ktoś zamykał przez multilinie? Jakie są wasze opinie?

    Wypowiedzenie ma mieć formę pisemną i nie trzeba do tego formularzy. Wystarczy
    nieco się zastanowić, co tam trzeba napisać.

  • 3. Data: 2005-01-11 08:45:00
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "marcib" <m...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Właśnie, czy na stronie multibanku jest jakiś formularz zamknięcia konta?
    Może
    > ktoś zamykał przez multilinie? Jakie są wasze opinie?

    Wystarczy zadzwonić na multilinię. Nasze opinie są tu raczej zbędne.

    pzdr
    topjes

  • 4. Data: 2005-01-11 16:13:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Jan 2005 09:45:00 +0100, "topjes" <n...@d...rady> wklepał(-a):

    >Wystarczy zadzwonić na multilinię. Nasze opinie są tu raczej zbędne.

    Nie wystarczy.

    http://www.multibank.pl/regulamin/index.jhtml#XVI §89 pkt.1
    "Złożenie wypowiedzenia wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem
    nieważności."

  • 5. Data: 2005-01-12 10:40:41
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > http://www.multibank.pl/regulamin/index.jhtml#XVI §89 pkt.1
    > "Złożenie wypowiedzenia wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem

    Dlatego wystarczy zadzwonić na multilinię. Uwierz, że operator poprowadzi
    Cię "za rękę" i powie co dalej. Wszystkie gotowe druki dostaniesz do domu :)
    nic nie trzeba samemu wymyślać jak ktoś nie lubi.

    pzdr
    topjes

  • 6. Data: 2005-01-12 16:10:21
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2005 11:40:41 +0100, "topjes" <n...@d...rady> wklepał(-a):

    >Dlatego wystarczy zadzwonić na multilinię. Uwierz, że operator poprowadzi
    >Cię "za rękę" i powie co dalej. Wszystkie gotowe druki dostaniesz do domu :)
    >nic nie trzeba samemu wymyślać jak ktoś nie lubi.

    Był tu taki, co tylko zadzwonił i nie wysłał wypowiedzenia, a potem dziwił się,
    że chcą od niego pieniądze za prowadzenie rachunku. :-) Stąd moje uściślenie.

  • 7. Data: 2005-01-13 14:51:11
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-10 21:11, Pan/Pani Sławomir Szyszło napisał(a) co następuje:

    > Wypowiedzenie ma mieć formę pisemną i nie trzeba do tego formularzy. Wystarczy
    > nieco się zastanowić, co tam trzeba napisać.

    Nie prawda, nie musi mieć formy pisemnej, tzn. Ty nie musisz nic
    pisać. Byłem osobiście w placówce i zamykałem konto. Dostałem jedynie
    potwierdzenie zamknięcia na papierku i po 30 dniach pozostałe na
    koncie środki zostały przekazane na wskazane konto.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 8. Data: 2005-01-13 19:41:10
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2005 15:51:11 +0100, Human Being <p...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >potwierdzenie zamknięcia na papierku i po 30 dniach pozostałe na
    >koncie środki zostały przekazane na wskazane konto.

    Przeczytaj regulamin.

  • 9. Data: 2005-01-14 08:17:44
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-13 20:41, Pan/Pani Sławomir Szyszło napisał(a) co następuje:

    > Przeczytaj regulamin.

    Oj, wiem, wiem... przecież napisałem, że on nie musi nić pisać ;-) Na
    miejscu wydrukują mu gotowy formularz z numerami kont, a on go tylko
    podpisze.