  • 1. Data: 2005-01-10 16:16:57
    Temat: [Multi] KK - jak długo czekaliscie?
    Od: "Ritter" <w...@h...u.s.u.n.t.o.pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów może pochwalić się jak długo czekał na
    wydanie KK Multibanku? Umowa przyszła jeszcze przed końcem ubiegłego roku, a
    samej karty ani widu ani słychu.Czy to normalne, że między przysłaniem
    umowy, a przysłaniem karty mija jakiś (dłuższy) czas?

    --
    Ritter

  • 2. Data: 2005-01-10 19:37:38
    Temat: Re: [Multi] KK - jak długo czekaliscie?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Ritter napisał(a):
> [...]
    > samej karty ani widu ani słychu.Czy to normalne, że między przysłaniem
    > umowy, a przysłaniem karty mija jakiś (dłuższy) czas?

    Wniosek złożony przez Internet 08.12.2004 i wstępnie zaakceptowany,
    wizyta w oddziale 22.12.2004 (nie miałem czasu wcześniej), druga wizyta
    23.12.2004 rano (zapomniałem przynieść jednego dokumentu), po południu
    23.12.2004 "ostateczna pozytywna decyzja", karta przyszła dziś.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2005-01-10 20:25:07
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Ritter napisał(a):

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów może pochwalić się jak długo czekał na
    > wydanie KK Multibanku?

    Około 10 dni

    >Umowa przyszła jeszcze przed końcem ubiegłego roku, a
    > samej karty ani widu ani słychu.Czy to normalne, że między przysłaniem
    > umowy, a przysłaniem karty mija jakiś (dłuższy) czas?

    Mija pewien czas. Zadwoń na Infolinię i zapytaj co się dzieje. Tam Ci
    powiedzą.

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*