  • 11. Data: 2005-01-14 18:45:36
    Temat: Re: Millesms
    Od: "chp_sas" <d...@o...pl>

    Muszę zrewidować swój optymizm. Okazuje się, że jeżeli konto jest wspówlne
    to jeżeli jedna osoba ma uruchomioną usługę to transakcja wykonywana przez
    drugą osobę nie jest sygnalizowana sms-em u tej pierwszej. Mam nadzieję, że
    napisałem zrozumiale! :) Poważna ułomność, w Inteligo działa to globalnie
    dla wszystkich właścicieli konta.

  • 12. Data: 2005-01-15 22:52:51
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

    > Czy sadzicie, ze informacja o nadawcy i ewentualnie tytule (odbiorcy i
    > tytule dla wychodzacych) bylaby przydatna? Tak sie nad tym zastanawiam.

    Dla mnie to im więcej info tym lepiej ale nie zapomnijmy ze SMS ma max 160
    znaków... pewnie jak sie chcieli zmiescic w jednym to nie moga zadowolic
    wszystkich :-)

    Pozdro

    K.

  • 13. Data: 2005-01-16 11:55:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kay napisał:

    > Dla mnie to im więcej info tym lepiej ale nie zapomnijmy ze SMS ma max 160
    > znaków... pewnie jak sie chcieli zmiescic w jednym to nie moga zadowolic
    > wszystkich :-)

    No, no, ale 160 znakow, to wbrew pozorom wcale nie jest tak malo.

    Bartol