  • From: "skorz" <brak>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Millenium - milleSMSy...
    Date: Tue, 18 Sep 2007 22:05:16 +0200

    Hej...

    15 wrzesnia (sobota) zlecilem dwa przelewy na 17 wrzesnia (poniedzialek). 16
    wrzesnia (niedziela) przyszly smsy o realizacji przelewow, natomiast sa one
    zaksiegowane na koncie 17 wrzesnia (wlasciwie).
    Zapytalem sie pocztą wewnętrzną dlaczego tak się stalo (czytaj: czemu smsy z
    Banku obudzily mnie w niedzielę...)
    Nadeszla odpowiedź która przerosla moje oczekiwania...

    "Uprzejmie informujemy, że niedziela w systemie bankowym nie funkcjonuje. W
    związku z tym dyspozycje składane na dzień 17 września realizowane są w
    systemie wcześniej jednak z datą złożenia dyspozycji"

    Czyli w dniu ktory dla systemu bankowego nie istnieje jest realizowana
    dyspozycja, która jest księgowana jednak w najblizszym realnie istniejącym
    dniu?

    Czy ktoś może rozumie tą odpowiedź? Bo ja niechuchu...

    pzdrwm
    skorz