  • 1. Data: 2016-03-30 22:51:55
    Temat: Millenium, konto przelewem
    Od: Pio <p...@p...pl>

    Udalo sie komus otworzyc konto przelewem weryfikacyjnym? Na koncu mam
    informacje aby zrobic przelew weryfikacyjny, tylko brakuje numeru konta
    na jaki wykonac przelew.

  • 2. Data: 2016-03-31 00:42:28
    Temat: Re: Millenium, konto przelewem
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Pio wrote:

    > Udalo sie komus otworzyc konto przelewem weryfikacyjnym? Na koncu mam
    > informacje aby zrobic przelew weryfikacyjny, tylko brakuje numeru konta
    > na jaki wykonac przelew.

    Zakładałem w I kwartale 2016 i w jakimś etapie tego procesu przyszedł e-mail
    o temacie "E-mail potwierdzający złożenie wniosku o otwarcie konta w Banku
    Millennium" - w nim był podany numer rachunku (co prawda bez danych
    odbiorcy, ale pamiętam że na ostatnim ekranie wniosku WWW był ten numer
    rachunku też podany i były dane odbiorcy).

    --
    Wysłane z pola.