  • 1. Data: 2016-03-30 20:55:08
    Temat: sposób informacji o zmianie TOiP?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    bank X zmienił TOiP (wprowadził opłatę za prowadzenie konta), klient o
    tym nie wiedział, gdyż nie logował się do bankowości elektronicznej (nie
    ma takiego obowiązku), bank naliczył opłaty a reklamację dot. zwrotu
    pobranych opłat, odrzucił

    czy ww. w należyty sposób poinformował klienta o zmianach? np. Citi lub
    BZWBK wysyłały papierowe listy, ale "najlepszy" bank w Polsce
    stwierdził, że info z systemie bankowym wystarczy

    uważacie, że ww. miał rację? oczywiście na reklamacji pojawiła się
    informacja, że klient może skorzystać z pomocy Arbitra Bankowego oraz
    oczywiście sądu powszechnego

    warto walczyć (dla zasady, nie chodzi o te kilkadziesiąt złotych) czy
    nie ma to sensu?
    może kolega Samcik się sprawą zainteresuje?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2016-03-30 21:46:28
    Temat: Re: sposób informacji o zmianie TOiP?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 marca 2016 20:55:08 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    > nie ma to sensu?
    > może kolega Samcik się sprawą zainteresuje?

    A w umowie o konto nie ma zapisu w jaki sposób powiadamiają o zmianach w TOiP?
    Chociaż w umowie niekoniecznie ale w regulaminie już zapis stosowny powinien być

  • 3. Data: 2016-03-30 22:55:20
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 30-03-2016 o 20:55, RobertS pisze:
> [...]
    > nie ma to sensu?
    > może kolega Samcik się sprawą zainteresuje?

    Możesz poszukać jak się skończyło poniższe:
    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2016-01-25/banki-
    pod-lupa-uokik-postepowania-w-sprawie-zlego-informow
    ania-o-zmianach-w-umowach/

  • 4. Data: 2016-03-30 23:08:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 22:55, klaus pisze:

    > Możesz poszukać jak się skończyło poniższe:
    > http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2016-01-25/banki-
    pod-lupa-uokik-postepowania-w-sprawie-zlego-informow
    ania-o-zmianach-w-umowach/

    bdb link, czyli jednak warto trochę bank pomęczyć?

    nie wiem czy możliwe jest znalezienie stosownego regulaminu, być może
    również się zmienił...

    --
    pozdrawiam
    RobertS