  • 1. Data: 2016-03-29 19:59:17
    Temat: IDEA - lokata 3%, na 1 miesiac, max. 1 000 000 zl
    Od: jj <p...@w...pl>

    https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-
    od-zajaca

  • 2. Data: 2016-03-30 12:25:28
    Temat: Re: IDEA - lokata 3%, na 1 miesiac, max. 1 000 000 zl
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jj" napisał w wiadomości grup
    >https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata
    -od-zajaca

    No, ciekawe czy jest w tym drugie dno - inne banki obnizaja procenty,
    a Idea jakby podnosila.
    Przyciagniecie klientow, planowy rozrost, czy zle sie dzieje w
    panstwie Klonow :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-03-30 14:17:26
    Od: n...@p...pl

    W dniu środa, 30 marca 2016 12:25:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > a Idea jakby podnosila.
    > Przyciagniecie klientow, planowy rozrost, czy zle sie dzieje w

    obstawiam to drugie - bo o tym że getin ma kłopoty
    to wiedzą już nawet strusie w australii ;)

  • 4. Data: 2016-03-30 14:25:59
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Przyciagniecie klientow, planowy rozrost, czy zle sie dzieje w
    > panstwie Klonow :-)

    jak doliczymy urobek Idei na stwarzaniu problemow przy odzyskaniu lokaty oraz
    szczesliwe odnowienia na 0,1%, to wychodzi, ze Idee te lokaty na 3% beda kosztowac
    mniej niz Getina z 2,8%

  • 5. Data: 2016-03-30 15:11:39
    Od: jj <p...@w...pl>

    ale jaki problem? po odnowieniu wystarczy zerwac - tej opcji jeszcze nie usuneli z
    systemu :)

  • 6. Data: 2016-03-30 15:28:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2016 10:59:17 -0700 (PDT), jj napisał(a):

    > https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-
    od-zajaca

    Czy to działa tak że:
    1. Po upływie miesiąca od założenia lokaty oprocentowanie spada na 0,1%
    2. Można wtedy zerwać lokatę i zadysponować przelew depozytu z odsetkami
    na wskazane konto?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2016-03-30 16:02:17
    Od: Łukasz <x...@o...p>

> [...]
    > 1. Po upływie miesiąca od założenia lokaty oprocentowanie spada na 0,1%
    > 2. Można wtedy zerwać lokatę i zadysponować przelew depozytu z odsetkami

    Dokładnie tak to działa.

  • 8. Data: 2016-04-01 22:51:51
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Łukasz" <x...@o...p> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak to działa.

    W trakcie trwania lokaty zadzwonić i zmienić na nieodnawialną.
    Przy okazji dowiedzieć się, że hasło do obsługi telefonicznej nie
    działa, knsultant nie potrafi wyjaśnić dlaczego (wcześniej nie było
    uzywane?) i trzeba je po zalogowaniu ustawić na nowe.
    Po czym znowu zadzwonić... Cennik wg taryfy operatora (np. 0,29 zł/min).

    Arek

  • 9. Data: 2016-04-02 02:23:52
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-03-30 o 15:11, jj pisze:
    > ale jaki problem? po odnowieniu wystarczy zerwac - tej opcji jeszcze nie usuneli z
    systemu :)

    Też jakoś ?? jeszcze nie miałem problemów z likwidacja/zwrotem
    lokat z IB ... a co by nie zapomnieć, zwykle po "założeniu się" lokaty
    przestawiam default na zwrot do innego banku.

    Nie zdarzyło mi się również aby ta dyspozycja "sama" się odwołała ;)

    Pozdro

  • 10. Data: 2016-04-02 21:46:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Apr 2016 02:23:52 +0200, Waldek napisał(a):

    > Też jakoś ?? jeszcze nie miałem problemów z likwidacja/zwrotem
    > lokat z IB ... a co by nie zapomnieć, zwykle po "założeniu się" lokaty
    > przestawiam default na zwrot do innego banku.

    Ale czy jestes juz zmigrowany do cloud ? Bo o tym mowa.
    Swoja droga - to jest chyba jeszcze gorsze niz nowy mbank :-)

    > Nie zdarzyło mi się również aby ta dyspozycja "sama" się odwołała ;)

    To poczekaj az cie zmigruja i sprawdz :-)

    J.