  • Data: 2020-12-15 18:05:21
    Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Dec 2020 07:37:59 -0800 (PST), jakson napisał(a):

    > Nie kończą zwrotów, ale musisz podpisać aneks.
    > Nowa lista partnerów obowiązująca od stycznia 2021 jest tu:
    > https://www.bankmillennium.pl/documents/10184/141924
    /Regulamin_Moneyback_Impresja.pdf

    > Dodatkowo po złożeniu rezygnacji z KK proponują 10% zwrotu od każdej transakcji
    (max 200zł) w kolejnym okresie rozliczeniowym.
    > PS Revolut też powinien zwrócić te 10%, ale 100% pewności nie mam :)

    Nie ma to jak popytać mądrych ludzi - dziękuję :)
    Przetrzymam tę kartę bez używania i bez aneksu kilka miesięcy, częściowo
    z lenistwa (nie chce mi się do nich znowu dzwonić), częściowo z
    ciekawości (zobaczę co wymyślą w sytuacji braku akceptacji aneksu).
    Może sami wypowiedzą...? ;)

    --
    Imka