  • 11. Data: 2013-01-09 20:55:50
    Temat: Re: Mille -- udowodnił, że jest bankiem z szamba rodem
    Od: jameda <j...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski

    > "jameda" kchuhv$vbh$...@s...org

    > [ja, menda? -- ciekawy nick]

    Masz jakiś problem chłopczyku, bo mogę zmienić nick na gowniany_leszek jeśli
    chcesz sie nicków trzepiać?

    > Wreszcie język rodem z Mille.

    To język debila_leszka_przetłumaczonego

    > I argumentacja rodem z Mille.

    Argumentacja debila_eneuela

    > Złożyłem dwie reklamacje w tym właśnie (Mille) banku -- obie dotyczą
    > tego samego problemu. Jedną reklamację bank uznał (naliczał opłaty
    > przez wiele miesięcy -- i opłaty te zwrócił mi) drugą zaś odrzucił.
    > Czym różniły się te reklamacje? -- tym, że w jednej z nich zmieszałem
    > pracowników banku (i bank) z gównem, zaś w wypadku drugiej -- byłem uprzejmy.

    Przy pierwszej reklamacji odznaczono "UWAGA DEBIL", przy drugiej "DO
    KWADRATU".
    Złóż trzecią jeśli sie nie zesrałeś jeszcze, bo gównem emanujesz na prawo i
    lewo

  • 12. Data: 2013-01-09 21:42:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "jameda" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przy pierwszej reklamacji odznaczono "UWAGA DEBIL", przy drugiej "DO
    > KWADRATU".
    > Złóż trzecią jeśli sie nie zesrałeś jeszcze, bo gównem emanujesz na prawo
    > lewo

    Oskarż go o obraze uczuć religijnych - napluł ci na ołtarzyk :)))

    --
    marfi

  • 13. Data: 2013-01-09 21:56:57
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-01-09 21:42, marfi pisze:

    - napluł ci na ołtarzyk :)))

    Tia ... to pewnie charko-back , tylko dla jakiego MMC

    :D

  • 14. Data: 2013-01-10 00:01:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jameda" kcki06$93t$...@s...org

    > Złóż trzecią jeśli sie nie zesrałeś
    > jeszcze, bo gównem emanujesz na prawo i lewo

    Zesrania się (gdy będę poza domem) życzyli mi pracownicy
    Mille dwa lata temu. Nie przewidzieli ;) tego, że ja nie
    mam domu -- mieszkam w mieszkaniu, zatem stale przebywam
    poza domem, także wówczas, gdy siedzę wygodnie na sedesie.

    Kolejnym bankiem życzącym mi (duszami/myślami swych pracowników)
    zesrania się był bank Meritum -- tam jednak życzono mi zesrania
    się wtedy, gdy będę siedział na sedesie i będę pragnął zesrania
    się. :)

    -=-

    Moja argumentacja jest (IMO) prosta -- obiecano mi kartę za
    free, ale pobrano opłatę, czyli złamano umowę. Natomiast
    Twoja argumentacja jest... Gówniana -- jak i cały bank
    Millennium. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2013-01-10 17:00:20
    Od: bratek <b...@u...o2.pl>

    składając podpis pod umową zaakceptowałeś zapis iż akceptujesz określony
    regulamin dla tego konta/ usługi. W żadnym punkcie nie było mowy iż
    swoim podpisem Ty i pełnomocnik banku potwierdzają ważność umowy ustnej.

  • 16. Data: 2013-01-10 17:26:16
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2013-01-10 17:00, bratek napisał(a):
> [...]
    pełnomocnik
    > banku potwierdzają ważność umowy ustnej.

    Co może oznaczać, że bank podsunął mu niewłaściwą umowę do podpisu... Tak
    czy inaczej jego wina, że podpisał nie to, co trzeba, ale zaufał tej, pardą,
    pardą, "instytucji zaufania publicznego"...

    --
    TrzyLinie

  • 17. Data: 2013-01-10 18:38:43
    Od: jameda <g...@e...invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski

    > "jameda" kcki06$93t$...@s...org

    > Moja argumentacja jest (IMO) prosta

    znaczy... Gówniana

    > Twoja argumentacja jest... Gówniana

    To jest argumentacja w języku debila_leszka_przetłumaczonego

  • 18. Data: 2013-01-10 19:29:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bratek" 50eee556$0$26684$6...@n...neostrada.pl

    > składając podpis pod umową zaakceptowałeś zapis iż akceptujesz określony regulamin
    dla tego konta/ usługi.

    Czyli mamy tu dwie rozbieżne umowy.

    > W żadnym punkcie nie było mowy iż swoim podpisem Ty i pełnomocnik banku
    potwierdzają ważność umowy ustnej.

    Ani mowy o tym, że przekreślamy ustalenia umowy ustnej. :)

    -=-

    Zatem (IMO) mamy dwie (rozbieżne) umowy -- (IMO) przez jakiś czas
    bank mógł uznawać, że obowiązuje nas umowa pisemna, gdyż osoba
    włączająca niepożądane ubezpieczenie mogła nie wiedzieć o istnieniu
    umowy ustnej. Jednak osoba rozpatrująca moją reklamację już wiedziała
    o istnieniu dwóch (rozbieżnych) umów.

    IMO bank uznał, że jego prawo nie musi być spójne :) a jako
    obowiązującą umowę, może przyjąć umowę (pozornie) korzystną
    dla niego i niekorzystną dla mnie. :)

    W moim odczuciu bank, czekając na mój przyjazd, powinien był
    przygotować skorygowane dokumenty, wpisując tam (w postanowienia
    zapisane w tych dokumentach) brak płatnych ubezpieczeń, czego
    nie uczynił. :)

    Ja zaś zaufałem w ciemno bankowi -- jak okazało się, nieuczciwemu.

    Bank pożerował na moim zaufaniu, na braku czasu i cierpliwości
    do sprawdzania oraz na moim złym wzroku.

    -=-

    IMO następnym razem należy pracownikowi banku zlecić przeczytanie
    wszystkich dokumentów, które podsunie mi do podpisania. :)

    -=-

    Swego czasu Citi na moje żądanie skorygował umowę tak,
    iż została ona zaakceptowana przeze mnie.

    Podobnie postąpił któryś z banków spółdzielczych, korygując
    umowę tak, aby została ona zaakceptowana przez moja matkę. :)

    [teraz trzeba napisać coś kąśliwego o Kościele... ale że dziś
    jest świeży śnieg w Białymstoku, księża na pewno porozbijali
    dziś swe rumaki, ja dziś nie jeździłem samochodem, czyli nie
    dałem sposobności do uczciwego konkurowania...]

    -=-

    Bank mnie po prostu oszukał, podając mi do podpisania złą umowę!

    Taki (dla przykładu) PKO bp (przed 20 laty) płacił mi pieniądze
    (duże -- setki milionów starych złotych) tak, iż tego [szmalu]
    w ogóle nie liczyłem przy odbiorze. Ani razu wówczas nie
    zauważyłem oszustwa, choć pracowniczki banku wiedziały o tym,
    że zazwyczaj nie liczę odbieranych pieniędzy a maszynek do
    liczenia wówczas jeszcze nie było.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2013-01-10 19:51:04
    Od: jameda <g...@e...invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski

    > "bratek" 50eee556$0$26684$6...@n...neostrada.pl

    dla tego konta/ usługi.

    > Czyli mamy tu dwie rozbieżne umowy.

    Masz gówno w czaszce a nie dwie umowy

    > osoba
    > włączająca niepożądane ubezpieczenie mogła nie wiedzieć o istnieniu
    > umowy ustnej. Jednak osoba rozpatrująca moją reklamację już wiedziała
    > o istnieniu dwóch (rozbieżnych) umów.

    Ojojojojoj

    "Moja argumentacja jest (IMO) prosta -- obiecano mi kartę za
    free, ale pobrano opłatę, czyli złamano umowę"
    "za kartę miałem nie płacić
    w pierwszym roku używania tejże karty"

    Ani słowa o ubezpieczeniu...

    Tyle gówna z siebie wydalasz, że sam nie wiesz czy srasz bobkami czy na
    rzadko, i kiedy

  • 20. Data: 2013-01-10 21:57:52
    Od: W <w...@w...pl>

    jameda wystukał, co następuje:

    > Tyle gówna z siebie wydalasz, że sam nie wiesz czy srasz bobkami czy na
    > rzadko, i kiedy

    Możesz tedy nie wyciągać z szamba?