  • 1. Data: 2013-01-06 21:43:35
    Temat: Polisolokata merit 13 miesięcy
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Było ? Nie mogę znaleźć dyskusji - a to chyba dość atrakcyjny produkt. Co
    koledzy uważają ?

    pzdr
    ma

  • 2. Data: 2013-01-06 21:57:01
    Temat: Re: Polisolokata merit 13 miesięcy
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2013 21:43:35 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
    > Było ? Nie mogę znaleźć dyskusji - a to chyba dość atrakcyjny produkt. Co
    >
    > koledzy uważają ?

    http://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/p
    romocje/mega-zyski-z-18-miesiecznym-antidotum-pro

  • 3. Data: 2013-01-07 02:55:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > http://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/p
    romocje/mega-zyski-
    > z-18-miesiecznym-antidotum-pro

    No ale z polisolakatami to mamy jednak problem.
    Jak nam się zwinie usługodawca to tylko 50%, maks 30 tysięcy euro.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 4. Data: 2013-01-07 11:54:43
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Sun, 06 Jan 2013 21:57:01 +0100, Imiglikos <f...@g...com>
    wrote:

    > http://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/p
    romocje/mega-zyski-z-18-miesiecznym-antidotum-pro

    Do polisolokaty trzeba mieć rachunek w banku. Problem z Credit Agricole
    jest taki, że nie ma u nich bezwarunkowo bezpłatnych rachunków, trzeba co
    miesiąc przelać 1500 zł. Niby nie problem, ale pilnować przez 18-19
    miesięcy, żeby regularnie co miesiąc wlać tam i wylać to mi się nie chce.
    Już pilnuję kilku banków/kart i mam dość. W Meritum rachunek bez karty
    jest całkowicie bezpłatny, choć oczywiście oferta polisolokaty słabsza.

    Matt

  • 5. Data: 2013-01-07 15:55:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@m...ms napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Do polisolokaty trzeba mieć rachunek w banku.

    Czy to jest zgodne z prawem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 6. Data: 2013-01-10 13:17:03
    Od: Matt <m...@m...ms>

    romocje/mega-zyski-z-18-miesiecznym-antidotum-pro

    Już promocji nie ma, obowiązuje oferta standardowa.
    W Meritum polisolokata też w dół.

    Matt