  • 1. Data: 2013-01-07 13:22:49
    Temat: Znowu zaspałem :/
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    No i znowu zaspalem ...
    - tym razem ewakuacje z mSavera
    az na wyciagu zobaczylem te marne 5% ;)

    Pozdro

  • 2. Data: 2013-01-07 13:53:01
    Temat: Re: Znowu zaspałem :/
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-01-07 13:22, Waldek pisze:
    > No i znowu zaspalem ...
    > - tym razem ewakuacje z mSavera
    > az na wyciagu zobaczylem te marne 5% ;)

    obnizyli czy skonczyl sie okres podwyzszonego oprocentowania? bo ja u
    siebie nigdzie nie widzialem obnizki a odsetki za ostatni miesiac byly 7%

  • 3. Data: 2013-01-07 14:07:35
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 13:22:49 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > No i znowu zaspalem ...

    Polecam Google Calendar. Przysyła maile i SMSy z przypomnieniami. Mi nie raz ratował
    dupę bo sklerotyk jestem okropny.

  • 4. Data: 2013-01-07 14:55:48
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "pawlin" <p...@f...com> napisał w wiadomości

    > obnizyli czy skonczyl sie okres podwyzszonego oprocentowania? bo ja u siebie
    > nigdzie nie widzialem obnizki a odsetki za ostatni miesiac byly 7%

    http://www.mbank.pl/produkty/msaver.html?gclid=CPubo
    7ey1rQCFUpd3godSlgAMg

  • 5. Data: 2013-01-07 15:22:55
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-01-07 14:55, Waldek pisze:

    > Użytkownik "pawlin" <p...@f...com> napisał w wiadomości

    > http://www.mbank.pl/produkty/msaver.html?gclid=CPubo
    7ey1rQCFUpd3godSlgAMg

    nie widze zadnych zmian

  • 6. Data: 2013-01-07 15:24:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Hołda wrote:

    > Polecam Google Calendar. Przysyła maile i SMSy z przypomnieniami. Mi nie raz
    ratował dupę bo sklerotyk jestem okropny.

    naprawde tak lubicie marnowac czas na reczne klepanie przelewow.

  • 7. Data: 2013-01-07 16:04:14
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-07 14:55, Waldek pisze:

    > http://www.mbank.pl/produkty/msaver.html?gclid=CPubo
    7ey1rQCFUpd3godSlgAMg

    Reklamy, to możesz sobie zwinąć w ciasny rulonik itd.
    Jeśli chcesz coś sensownego napisać, to napisz. Jeśli potrafisz.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2013-01-07 18:27:57
    Od: Benny <j...@g...com>

    Niestety ale obniżyli opro :( Mają prawo, zapisali to sobie w regulaminie. Ewakuacja

  • 9. Data: 2013-01-07 18:44:16
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-07 18:27, Benny pisze:
    > Niestety ale obniżyli opro :( Mają prawo, zapisali to sobie w regulaminie.
    Ewakuacja

    Dzięki.
    Wreszcie jakaś sensowna informacja. Chciałem dzwonić dopiero jutro z
    grzecznym pytaniem "co jezd q..a?".

    Ewakuacja i czerwona kartka na przyszłość.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 10. Data: 2013-01-07 19:08:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 18:44:16 +0100, maruda napisał(a):

    > Dzięki.
    > Wreszcie jakaś sensowna informacja. Chciałem dzwonić dopiero jutro z
    > grzecznym pytaniem "co jezd q..a?".
    >
    > Ewakuacja i czerwona kartka na przyszłość.

    Tego się chyba raczej można było spodziewać, że to chwilowe, bo nie
    oszukujmy się mBank liderem depozytów to jakby nie patrzeć niezły
    oksymoron :)

    --
    xbartx